Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvot loppu kiukkuisen vaimon kanssa

Vierailija
13.04.2022 |

Aikuisena miehenä olen tehnyt kaikkeni antanut aikaa, tuonut kukkia, tehnyt ruokaa, hoitanut kodin ja kauppa-asiat mutta vaimo jatkaa kiukuttelua viikosta toiseen. Riitoja ei ole taustalla mutta alan olla loppu toisen happamaan naamaan ja mökötykseen. Vaimo kun ei itse ole tehnyt mitään suhteemme eteen pitkään aikaan muuta kuin valittanut ja haukkunut minua kasvotusten. Lapsia ei ole ja asumme yhdessä. Mitä voin tehdä?

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi alkaneet vaihevuodet? Vetää naisen kuin naisen aivan toisiin sfääreihin.

Entäs sun andropaussi, joko menossa? Tekee miehestä kiukkuisen ja seksi ei enää suju ym.

Nämä kaksi yhtälöä, parisuhde koetuksella.

Vierailija
42/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi asua katon kulmalla

kuin toraisan vaimon huonetoverina.

-Raamattu

Millä sivulla lukee noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vaimosi on? Voisiko olla (esi)vaihdevuosioireita? Hormonit vaikuttaa naisen mielialaan voimakkaasti. Voi tulla kiukkuisuutta ja/tai alakuloa yms.

Vierailija
44/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset suihkulähdeorkut näyttää tolta sun listalta puuttuvan. Ylipäätäänkiin petihommat kannattaa hoidella siihen pisteeseen että neito itkee hervottomana onnesta. Ruusut, tiskaukset ym. tulee aika kaukana takana tärkeysjärjestyksessä.

Muutenkin, mitä hittoa, vedätkö sä jotakin kilttimiesroolia? 

Jos vaimo ei kokkaa niin sehän tarkoittaa vaan yhtä asiaa, sitä että mennään kunnon ravintolaan syömään.

Jos vaimo mököttää kotona, se tarkoittaa sitä että pitää lähteä viihteelle kodin ulkopuolelle, tai ehkä jopa kunnon lomareisulle.

Ei jumakauta, nyt vähän testoa kehiin tohon touhuun!

Vierailija
45/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimollasi alkaneet vaihevuodet? Vetää naisen kuin naisen aivan toisiin sfääreihin.

Entäs sun andropaussi, joko menossa? Tekee miehestä kiukkuisen ja seksi ei enää suju ym.

Ei ole kun vaimo on vasta vähän päälle kolmekymppinen. ap

Vierailija
46/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli se kiukkuinen akka ja onneksi mies halusi eron. Olin monesti toivonut enemmän seksiä, mutta mies ei antanut. Mies lupasi vuosikaudet lopettaa juomisen, välillä onnistui kuukaudeksi lopettamaan ja kuvitteli, että lyhyet katkot riitti mulle. Juomisen takia valehteli, josta sanoin monesti, etten siedä valehtelua enkä enää voi luottaakaan. Eipä se eron jälkeen tyytyväisemmäksi tullut, mutta ainakin mun kiukkuisuus loppui kuin seinään.

Tiivistelmä: mies ei kuunnellut mua, vaikka puhuin moneen kertaan. Loppuaikana ei enää huvittanut puhua samaa asiaa, mitä olin jo vuosia jauhanut. En tiedä, miten ap saa vaimonsa avautuun, jotain radikaalia pitäisi yrittää. Muttei ainakaan huutamista ja väkivaltaa.

Vierailija
47/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaimossasi mitään hyvää? 

Vierailija
48/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa suhdetta koko ajan kiukuttelevan naisen kanssa kun voi etsiä ei-kiukuttelevan naisen?

Avioliitosta ei noin vain lähdetä eikä vaimo ole aina käyttäytynyt noin, mutta alkuillasta kun heitti minua tyynyllä niin sanoin etten ala kauaa tällaista katselemaan. ap

Vaimo selvästikin tahtoo sinun toimivan, ja teki jopa aloitteen toimimiseen, muta silti sinä vain juttelet? Niin kuin tuossa ylhäällä jo sanottiin, niin älä ole lapanen vaan laita vaimosi kuriin. Se on se mitä vaimo tahtoo sinulta, vaikka hän ei haluakaan sitä ääneen sanoa, koska se siirtäisi aloitteen liiaksi hänelle itselleen.

Vaimo ei ole lapsi eikä kaipaa "kurinpalautusta". Jos itse koet, että sellaista kaipaat, olet poikkeava.

Jos sinä haluat näytellä vahvaa ja tiedostavaa feministiä kotonasi 24/7 niin ole hyvä vain, mutta hyväksy se, että läheskään kaikki eivät ole veistettyjä samasta puusta. Naiseudessa on paljon sellaista mistä ei puhuta julkisesti omalla naamalla varsinkaan nykypäivän ilmapiirissä.

Eli sisäinen lapsesi kaipaa siis Justiinaa palauttamaan kaulin kädessä sinut kuriin, älä yleistä kurinpalautustarvettasi naisiin.

Vierailija
49/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei kestä sitä että olet täysi lapanen. Tämä vaihe tulee monelle, ja voi olla myös ohimenevä. Pidä itsestäsi huolta, anna vähän tilaa ja hommaa vaihteeksi täysjärkistä seuraa.

Aikuisina ihmisinä olemme toisiimme rakastuneet ja päättäneet yhdessä mennä naimisiin. En ole vaimoa pakottanut kanssani naimisiin ja aina ennen on ilahtunut kiitellen tuomistani kukista ja muista lahjoista, mutta alkaa loppumaan oma kärsivällisyys kun oma vaimo kohtelee väärin. Pettämään en ala. ap

Se oli silloin, nyt on nyt.

Olen pitkän suhteen mies enkä suhteesta toiseen hyppijä. Yritän saada asiat puhuttua kunhan saan nukuttua ja nostan kissan pöydälle huomenna. Yöllä en ala riitelemään enkä ottamaan toista tyynyä naamalleni. ap

Vierailija
50/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Vaihdevuodet alkavat molemmilla näkyä jo 40+ iässä vähitellen, hormonitasot tippuu ym. ja aiheuttaa kiukkua, tyytymättömyyttä jne.

Istukaa alas puhumaan, onko kyse vaihdevuosista ja mistä muusta?

Vierailija
51/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko vaimossasi mitään hyvää? 

Vaimoni on lempeä, hyväsydäminen ja välittävä, mutta nyt suhteessa ei mene hyvin kun mököttää ja heittelee tyynyllä. Nukun yön sohvalla kun en muuallekaan viitsi lähteä. ap

Vierailija
52/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Vaihdevuodet alkavat molemmilla näkyä jo 40+ iässä vähitellen, hormonitasot tippuu ym. ja aiheuttaa kiukkua, tyytymättömyyttä jne.

Istukaa alas puhumaan, onko kyse vaihdevuosista ja mistä muusta?

Vaimo 33v ja minä täytän kesäkuun lopussa 35v. Lapsia ei ole.

Vierailija
53/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 30 kriisi. Tässäkö elämä oli, ei mitään saavutettavaa. Tommonen ukko, vaikka ties mihin olisi ollut mahdollisuudet. Seuraavaksi vanhenen ja kuolen. En tule ikinä enää kokemaan intohimoista rakastumista. Joko menee ohi tai eroatte. Kokeile keksiä jotain jännää tekemistä, muuten tod näk et voi vaikuttaa.

Vierailija
54/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko vaimosi lapsen? Hän on tajunnut, että yli 30 alkaa olemaan kiire asian kanssa?

Vierailija
55/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa suhdetta koko ajan kiukuttelevan naisen kanssa kun voi etsiä ei-kiukuttelevan naisen?

Avioliitosta ei noin vain lähdetä eikä vaimo ole aina käyttäytynyt noin, mutta alkuillasta kun heitti minua tyynyllä niin sanoin etten ala kauaa tällaista katselemaan. ap

Vaimo selvästikin tahtoo sinun toimivan, ja teki jopa aloitteen toimimiseen, muta silti sinä vain juttelet? Niin kuin tuossa ylhäällä jo sanottiin, niin älä ole lapanen vaan laita vaimosi kuriin. Se on se mitä vaimo tahtoo sinulta, vaikka hän ei haluakaan sitä ääneen sanoa, koska se siirtäisi aloitteen liiaksi hänelle itselleen.

Vaimo ei ole lapsi eikä kaipaa "kurinpalautusta". Jos itse koet, että sellaista kaipaat, olet poikkeava.

Jos sinä haluat näytellä vahvaa ja tiedostavaa feministiä kotonasi 24/7 niin ole hyvä vain, mutta hyväksy se, että läheskään kaikki eivät ole veistettyjä samasta puusta. Naiseudessa on paljon sellaista mistä ei puhuta julkisesti omalla naamalla varsinkaan nykypäivän ilmapiirissä.

Eli sisäinen lapsesi kaipaa siis Justiinaa palauttamaan kaulin kädessä sinut kuriin, älä yleistä kurinpalautustarvettasi naisiin.

Ideologinen vakaumuksesi on suorastaan hämmentävä. Et suostu uskomaan, että on muitakin naisrooleja kuin se voimaantunut uhrirooli jota media naisille tuputtaa.

Vierailija
56/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä pitää vähän karjaista. Kun urosleijona karjaisee niin muut hiipii hetken pitkin nurkkia. Sen jälkeen taas lovee ja kaikki on hyvin.

Meillä ei huudeta eikä vihaisena tee mieli koskea toiseen. Vaimo on nyt ominut makkarin täksi yöksi itselleen, joten nukkukoon yönsä yksin rauhassa ja minä nukun sohvalla. ap

Vierailija
57/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavankaltaisessa tilanteessa ja sain toistuvasti ohjeeksi laittaa tuo ex-vaimoni ”kuriin” ja pitää omista rajoistani kiinni. No sehän ei todellakaan toiminut, nainen alkoi sen seurauksena syyttää niin hirveistä asioista että opin, etten voi enää pitää rajoistani kiinni. Sitä en vielä tänäkään päivänä ymmärrä että miksi en lähtenyt. Suhde loppui vuosia myöhemmin siihen kun vaimo lähti ilman minkäänlaista ennakkoilmoitusta. Alkushokin jälkeen aloin tajuta, kuinka vapaa olen kun tuo suhde päättyi, ja käsitellä asioita joita oli tapahtunut ja joista en ollut uskaltanut puhua edes läheisilleni. Ei ollut enää toistuvia haukkuja ja syytöksiä, ei kieltoa olla pitämästä yhteyttä lähipiiriin, ei kieltoa tehdä itse omia päätöksiäni.

Joten jos puhuminen ei onnistu, niin kannattaa mieluummin lähteä itse kuin jäädä vuosiksi kärsimään ja antaa osan elämästä lipua ohi. On täysin turhaa tehdä rakkaudellisia tekoja ihmiselle joka ei niitä arvosta. Nykyään onneksi parisuhteessa jossa toinen arvostaa niitä pieniäkin tekoja eikä kontrolloi, tätä arvostaa nyt enemmän kuin koskaan ennen kun on nähnyt, mitä parisuhde voi hirveimmillään olla.

Vierailija
58/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Voisiko olla ns. 7 vuoden kriisi?

Vierailija
59/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen osaa kysyttäessä sanoa, mikä sitä kiukuttaa. Jos ei huomennakaan kerro, niin se vinkki tuntui ihan hyvältä, että sanot vaimollesi, ettet siedä tuollaista käytöstä ja lähet hotelliin tai sukulaiselle yöksi. Jossain vaiheessa joko vaimo alkaa puhua tai sitten kannattaa harkita eroa.

Vierailija
60/158 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko vaimosi lapsen? Hän on tajunnut, että yli 30 alkaa olemaan kiire asian kanssa?

Haluamme molemmat yhdessä lapsen mutta vauva ei ole synkistelyn aiheena. Jouluna puhuimme lapsiasiasta viimeksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi