Kuvitellaan että sulla on huomenna palkkapäivä ja palkka ei tulisikaan sovitusti tilille, kuinka vihainen olisit?
Joutuisitko miettimään uudestaan viikonlopun ostoksia tai laskujen maksua?
Kommentit (27)
Niin vihainen että lasuttaisin.
Lasuttaisin myös varmuuden vuoksi, vaikka palkka tulisikin ajallaan.
En olisi ollenkaan vihainen. Mulle on kerran käynytkin noin ja ymmärsin, että palkanlaskija on vain unohtanut. Näin olikin. Enkä siis ollut vihainen.
En olisi vihainen. Veisi varmaan useamman päivän ennen kuin huomaisin koko asiaa.
Joskus palkka tulee ajallaan ja joskus ei. Palkanlaskijatkin ovat vain ihmisiä. Joskus olen odotellut kuukauden. En suutu.
En edes huomaisi. Vois hyvinkin olla, että on joskus jäänyt tulemattakin. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, moniin muihin verrattuna.
mies54v
No en vihainen mutta kai sitä hiukan huolestuisi. En joutuisi ongelmiin kuitenkaan ja yhteyttä palkkoihin.
En varmaan edes huomaisi asiaa. En edes tiedä milloin mulla on palkkapäivä.
En olisi vihainen. Reklamoisin asiasta, jolloin jokaiselta päivältä maksetaan viivästyskorkoa eli EI haittaa! :D
Huolissaan ainakin kun pienituloisena ei olisi juurikaan enää rahaa siinä vaiheessa.
No huomenna tulee vain osa palkasta, loput yli viikon päästä.
V*tuttaa ihan huolella, koska monta kuukautta ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. 😠
En huomaisi.
Tiedostan olevani äärimmäisen onnellisessa asemassa. Ei tarvitse mennä kuin pari vuotta taaksepäin, kun tilanne olisi ollut katastrofaalinen. Tässä rahatilanteessa En enää joudu elämään kädestä suuhun.
Joskus kun noin kävi, oli pankissa vain ajot myöhässä ja palkka tuli puoliltapäivin. Pomo kövi henk. koht. sanomassa että nyt asian pitäisi olla kunnossa, kurkkaatko tilillesi.üi
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa ihan huolella, koska monta kuukautta ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. 😠
Miksi tulee vain osa palkasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa ihan huolella, koska monta kuukautta ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. 😠Miksi tulee vain osa palkasta?
Monissa paikoissa vuorolisät ym maksetaan eri päivänä kun kuukausipalkka.
Espoon kaupungilla tätä tapahtui aiemmin usein henkilökohtaisten avustajien palkoille. Vammaispalvelun työntekijät makuuttivat tuntilistoja niin kauan pöydillään, että eivät ehtineet palkanlaskentaan ajoissa. Arvatkaapa millaisia ylläreitä nämä olivat vajaan kympin tuntipalkkaa saavalle kun olisi pitänyt olla rahaa välttämättömiin laskuihin?
Nyt meno on parantunut eikä näitä ongelmia ole ainakaan minun palkkani kohdalla ollut, mutta aina on silti pieni jännitys ennen palkkapäivää.
En käy töissä koska varallisuutta tarpeeksi.
Paljon vihaisempi olen natointoilijoille kun aamulla huomaan kotikaupunkini olevan täynnä venäläisiä sotilaita.
En.