Irroitatteko sähköpyörän akun pysäköinnin ajaksi?
Kommentit (10)
Kyllä. Mulla on työkalut aina mukana sitä varten eli leikkaan rungon auki, otan akun ja sitten hitsaan kiinni kun akku on laitettu takaisin. On muuten jo aika huteran tuntuinen runko, mutta varkaalle en akkua ainakaan anna!
En, se on lukittuna kannen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulla on työkalut aina mukana sitä varten eli leikkaan rungon auki, otan akun ja sitten hitsaan kiinni kun akku on laitettu takaisin. On muuten jo aika huteran tuntuinen runko, mutta varkaalle en akkua ainakaan anna!
Mitäpä muru, jos kävisit ihan ekaksi kurkkaamassa vaikka jossain pyöräkaupassa miltä ne sähköpyörät oikein näyttää ja kirjoittelisit sitten jotain vähän vähemmän tyhmän kuvan sinusta antavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muru, jos kävisit ihan ekaksi kurkkaamassa vaikka jossain pyöräkaupassa miltä ne sähköpyörät oikein näyttää ja kirjoittelisit sitten jotain vähän vähemmän tyhmän kuvan sinusta antavaa.
EIkä! Totta se on! Mun ukko näytti sen kun tultiin pubista ja opetti sen kätevän tavan....hik...se on niiiii viksu, tietää kaikkiiii
Mummiäs sano etten saa sähköpyörää ;-(
Yhdessä kirppisryhmässä joku myi sähkövastusteista pyörää ja loukkaantui, kun siitä vähän vitsailtiin.
Kyllä. Ja kaikkien kannattaa valita mieluummin ulkoisella akulla.
Eksoottisia integroituja ei mistään välttämättä löydy uusia kun aika koittaa.
Minun on pakko ottaa dildosta aina patterit pois ettei mies ajele sillä menemään kun olen töissä.
Jos sellaisen hankkisin. Täällä operoi pyörävarkaat ihan avoimesti päivisin, että ei olisi varaa antaa yhtään tilaisuutta tai saa kävellä itse kotiin.
jOS suinkin jaksan. Vie varkaalta puhdin ja jää akun myynnistä pieni lohdutupalkinto jos viedään sittenkin.