Heidi Sohlberg ja salamarakastuminen
Nyt kannattaisi laittaa jäitä hattuun ja tutustua rauhassa. Pistää hälytyskellot soimaan noin nopea kosinta miehen puolelta.
Lapsillakin voi olla sopeutuminen noin nopeassa muutoksessa.
Kommentit (177)
Iloisen näköisiä ovat kyllä, mutta tarina vähän kummeksuttaa täytyy sanoa. Ikäerossa ei oo mitään ihmeellistä eikä kummankaan ulkonäössä eikä lapset tähän liity mitenkään, ainakaan negatiivisesti. Ainoa mikä vähän kummeksuttaa on tosissaan toi "helikopteri-aloitus"-tyyli eli mies selvästi halusi tehdä vaikutuksen. Hänen exänsä ymmärtäisi sanoa, onko vaan miehen style vai jotain muuta. Mutta haluan olla iloinen heidän puolesta aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen innokkuus välttämättä ole huono merkki. Minä treffailin taannoin hetken miestä, joka vaikutti olevan aivan sekaisin. Esitteli lapsilleen toisilla treffeillä, yritti esitellä isälleen kolmansilla, ilmestyi parin tapaamisen yllättäen pihaani vain nähdäkseen minut nopeasti, painosti ja hehkutti, ei uskonut kun sanoin etten jonain päivänä ehdi tavata, matki minua kaikessa... aivan kertakaikkiaan hän alkoi karmia minua ja päätin tapailun. No, myöhemmin stalkkasin somesta, että hän oli salamana tavannut jonkun muun, koska lähes tasan 9 kk päästä hän sai lapsen ihan fiksun ja akateemisen naisen kanssa ja tänä päivänä heillä on jo 2 lasta. Että ilmeisesti hän kuitenkin oli ihan kiva ja normaali mies. Mutta hyvä näin. :)
Toihan nyt ei todista vielä mitään.
Ihan ovat toistensa oloiset ulkoisestikin, joten toivottavasti tässä on tähtiin kirjoitettu tarina. :)
Mutta en voi mitään, että haastattelun perusteella minullakin nousi vähän karvat pystyyn. Että joku vaan katsoo lehdestä että tuossapa oiva tapaus ja iskee sitten ikään kuin siihen rakoseen helikopterilentoineen. Toivottavasti hälärit soivat turhaan, mutta onhan tuo tahtikin nyt melkoinen.
Minäkin olin aiemmista lehtitiedoista päätellyt heidän tavanneen täysin sattumalta, mutta onhan tuo ollut miehen puolelta todella päämäärätietoista toimintaa.
Onko tämä Heidi sitä miljonääri sukua?
Ihastutta pari, jotenkin samannäköisiä ja oloisia. Ikäeroa ei juuri huomaa.
Toivottavasti heille kaikkea hyvää. Me Naisten parisuhdehaastattelu tosin on selkeä riskitekijä:Martina Aitolehti ja Hannu Pikkarainem, Maisa Torppa ja Jari-Matti Latvala..
Liian nopea eteneminen? Kyllä. Tuossa iässä nimenomaan ei pitäisi olla kiire, yhdessä voi asua ilman vihkimistäkin.
Narsistitutka piippaa ainakin näissä kohdissa:
- Mies otti yhteyttä lehtijutun perusteella - voimakas kohteen valinta ja itsensä tekeminen tykö.
- Mahtailevat ensitreffit helikopteriajelulla - miehellä valloitusvaihde silmässä.
- Kosinta erikoispuitteissa ja suunnitteilla isot häät - tehokas hurmaus ja kunnon näyttämö sitoutumiselle.
- Hehkutus tunteesta "kuin olisimme tunteneet aina" - erikoisen vahvan tuntuinen yhteys, miehellä siis myötäävä hurmausvaihe käynnissä.
- "Kun ajan kotiin ja näen, että Heidin auto on jo pihassa, ai vitsit se tuntuu hyvältä." - Niinpä, narsistin täytyy aina tietää, missä kumppani on.
Voin arvata, että kuvioon kuuluvat myös miehen jatkuvat lahjat ja rakkaudenosoitukset, ja toki myös jatkuva viestittely & soittelu. Ai että, ihanaa kun mies huomioi kokoajan!!!
Syyshäät tulossa! Heidi Sohlberg esittelee ”mysteerimiehensä”, johon salamarakastui erikoisella ensitapaamisella
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008743601.html
Voi olla, että tuossa kohtaa 18 vuoden ikäero on ehkä pienimmillään, kun molemmilla on isot lapset ja on palattu itsenäiseen aikuiseen elämään. Kymmenen vuotta eteenpäin niin tilanne on toinen; seitsemääkymppiä lähentelevä mies on hyväkuntoiselle viisikymppiselle naiselle huomattavan vanha.
Itse tapasin nykyisen mieheni talvella -20 ja kolme viikkoa siitä, kun aloimme kirjoitella toisillemme, mies halusi tulla luokseni käymään ( olimme jo 2 kertaa muualla tavanneet ennen tuota iltaa ) & sille tielle hän jäi. Saman vuoden kesällä muutimme omaan yhteiseen kotiimme. Yhdessä meillä on mukavaa olla ja kun tuntuu, että juttu toisen kanssa toimii, ei silloin jarrua paineta, vaan kaasua. Meilläkin on ikäeroa, mutta ikä on vain numeroita. Itse olen hieman yli 40v ja mieheni on 60v. Naimisiin emme ole ajatelleet koskaan mennä, hyvä se on näin avoparinakin elellä. Tärkeitä on meidän kahden välinen sitoutuminen toisiimme ja ajatus, että olemme aina yhdessä ❤️❤️❤️❤️
On kyllä mies niin Heidin isän näköinen. Turvaa varmaan hakee
Heidi näyttää ulkoisesti saman ikäiseltä kuin tuo ukko.
Hälytyskellojen tulisi aina soida, jos mies haluaa edetä nopeasti. Mikä kiire heillä on naimisiin, kun vasta alle vuoden ovat tunteneet? Sanovat, että "näillä kilometreillä" sen oikean tunnistaa. Sanoisin, että "noillä kilometreillä" ei pitäisi olla mikään kiire edetä kuin varsa kevätlaitumella. Jäitä hattuun nyt ettei tarvitse vuoden päästä lukea naistenlehdistä tilityksiä salamaerosta ja siitä kuina narskumies muuttui heti papin amenen jälkeen mulkeroksi.
Entä Kyrt Wästerlynd ja se friidu?
Tulee vähän Taiveaho fiilikset...
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän Taiveaho fiilikset...
Mietinkin, että miten tämä tarina tuntuu niin tutulta. Mutta juuri näin, mysteerimieshän pyysi Satua jonnekin urheilemaan ja siitä hetken kuluttua oltiinkin jo naimisissa kädet tatuoituna..
Vierailija kirjoitti:
Tuossa miehessä on ulkoisesti todella paljon samaa kuin isässään.
Missä isänsä kuvia on nähtävillä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/heidi-sohlberg-menetti-oman-aitinsa…
Tässä isä, josta myös aina tullut narsistivibat.
Itselläkin on narsisti-isä ja niin helposti tunnen vetoa samanlaisiin toksisiin jalustalle nostaviin paskiaisiin.
Eikös toi isä yrittänyt treenauttaa Heidin nilkkoja ohuemmiksi missikisoihin. Jossain ohjelmassa isukki piti baaria espanjassa miesystävänsä kanssa.
Voi olla, että Heidi on kohdannu "sen oikean". Mä olen "sen oikean" kanssa naimisissa, ja Heidin ja tuon miehen lauseet kuulostaa tutuilta. On kuin oisin tuntenu tuon miehen tosiaan aina.
Mutta silti, koska omissa tuntemuksissa on aina se pieni erehtymisen riski, niin aina kannattaa seurustella se pari vuotta ennen naimisiinmenoa, koska on tärkeää että pari kohtaa sen tylsistymisvaiheen.
Ja kyllä, nopea eteneminen voi miehellä kieliä narsismista. Nähty on.