Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on ongelmia?

Vierailija
13.04.2022 |

MISTÄ ihmiset oikein hankkivat ongelmia? Mistä ihmeestä he niitä oikein löytävät? Miten? Ja miksi? Miksi ihmiset tekevät niin itselleen - hankkivat itse itselleen ongelmia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nyt tuli mieleen: ovatko ongelmat sellaisia mitä hankitaan vai sellaisia mitä luodaan? Onko siinä eroa - ongelmien hankkimisessa ja luomisessa? Millä lailla ihmiset itselleen ongelmia luovat?

Vierailija
2/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielestä ihmiset tekevät itse ongelmansa. Eli jos niitä ei itse tee, niin ei ole ongelmaakaan.

Olen oppinut vuosien myötä ymmärtämään tämän viisauden. Ongelma syntyy ajatuksissa. Pystyt muuttamaan ongelman, kun ajattelet toisin. Sama tilanne voi olla edelleen, mutta se on enää kinkkinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmillä ei ole ongelmia kun ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen ongelmat.

Vierailija
4/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ainakin ongelma, kun et tota ymmärrä.

Vierailija
5/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu sanon mä. Terveydellisten ongelmian kanssa painineena voin sanoa, että pää kiinni. Eipä ole ollut oma valinta enkä ole noita voinut estää. Vakavat sairastamiset loi myös taloudellisia ongelmia. Joo, kyllähän mä nekin loin ne itse ihan vain päivää piristämään.

Tuolla tavalla ajattelee vain ihminen jolla ei ole ollut mitään suuria ongelmia. Pahin ongelma on katkennut kynsi.

Vierailija
6/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni mielestä ihmiset tekevät itse ongelmansa. Eli jos niitä ei itse tee, niin ei ole ongelmaakaan.

Olen oppinut vuosien myötä ymmärtämään tämän viisauden. Ongelma syntyy ajatuksissa. Pystyt muuttamaan ongelman, kun ajattelet toisin. Sama tilanne voi olla edelleen, mutta se on enää kinkkinen juttu.

Teillä ei selvästikään ole ollut mitään isoja ongelmia. Se on helppo huudella tuollaisia "viisauksia" jos elämä sujuu aina.

Vierailija
7/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä luoda, niitä tulee, sinullekin kun vähän vanhenet... Lapsella yleensä elämä on helppoa, hän on normaalisti terve, eikä tarvitse kantaa vastuuta mistään kun vanhemmat huolehtivat kaikesta ja sellainen on hyväksi, olla huoleton, mutta se ei ole ikuista....

Vierailija
8/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee mitään, ei voi mikään mennä pieleen.

Elämä altistaa ongelmille.

Vierailija
9/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmani ovat seurausta kieroon kasvamisesta, mille en itse mahtanut mitään. Voin vain koittaa availla solmuja nyt ja opetella elämään. Ei ole helppoa.

Vierailija
10/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmisillä on kädet?

Vierailija
11/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä luoda, niitä tulee, sinullekin kun vähän vanhenet... Lapsella yleensä elämä on helppoa, hän on normaalisti terve, eikä tarvitse kantaa vastuuta mistään kun vanhemmat huolehtivat kaikesta ja sellainen on hyväksi, olla huoleton, mutta se ei ole ikuista....

Sitten on lapsia joilla on ongelmia terveyden kanssa tai ovat koulukiusattuja. Tai vanhemmat ovat täysiä hulttioita eivätkä huolehdi lapsista. Ovatko nuo lapsetkin tehneet nämä ongelmat itse? Onko vastasyntyneenä jo vakavasti sairas vauva itse aiheuttanut ongelmansa? Tai huumeriippuvaisena äitinsä takia syntyvä vauva on itse aiheuttanut ongelmansa eli huumeriippuvuuden.

Joidenkin pitäisi ottaa pää pois perseestä ja katsoa muuallekin kuin omaan napaansa.

Vierailija
12/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei selvästikään ole ollut mitään isoja ongelmia. Se on helppo huudella tuollaisia "viisauksia" jos elämä sujuu aina.

No. Jos lapsen itsemurha ei ole iso ongelma, niin mikä on?

Vierailija
13/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni liikkuu ahkerasti, syö terveellisesti, juo erittäin vähän, ei tupakoi.

Hänellä on/on ollut 50v mennessä:

puhjennut divertikkeli, aivokasvain, hiirikäsi, jalassa neuropatia, mystistä lihasten repeilyä(mm. sängystä noustessa), hyvänlaastusia luustokasvaimia, juuri diagnosoitiin sepelvaltimotauti.

Vierailija
14/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu sanon mä. Terveydellisten ongelmian kanssa painineena voin sanoa, että pää kiinni. Eipä ole ollut oma valinta enkä ole noita voinut estää. Vakavat sairastamiset loi myös taloudellisia ongelmia. Joo, kyllähän mä nekin loin ne itse ihan vain päivää piristämään.

Tuolla tavalla ajattelee vain ihminen jolla ei ole ollut mitään suuria ongelmia. Pahin ongelma on katkennut kynsi.

Elämä on valintoja! Eli ihan itse olet ongelmasi valinnut. Näköjään ongelmia ei aina välttämättä hankita tai luoda, vaan näköjään niitä myös valitaan.

Päivää piristämään? Jaa, nyt sitten tiedän miksi ihmiset itselleen ongelmia valitsevat. Tai siis ainakin yksi syy: he tykkäävät ongelmistaan! Voi sitä ongelmien iloa! Kiitos tiedosta. Tiesin että tältä palstalta kannattaa tätä kysyä, täällä aina oppii.

Ja miten osasitkin mainita kynteni? Oikein arvattu! Tosin kynteni ei ole katkennut. Mutta varpaankynteni ovat sen verran pitkiä että ne pitäisi leikata. Olen vain niin laiska etten ihan vielä jaksa sitä tehdä.

ap

Vierailija
15/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja! Eli ihan itse olet ongelmasi valinnut. Näköjään ongelmia ei aina välttämättä hankita tai luoda, vaan näköjään niitä myös valitaan.

Päivää piristämään? Jaa, nyt sitten tiedän miksi ihmiset itselleen ongelmia valitsevat. Tai siis ainakin yksi syy: he tykkäävät ongelmistaan! Voi sitä ongelmien iloa! Kiitos tiedosta. Tiesin että tältä palstalta kannattaa tätä kysyä, täällä aina oppii.

Ja miten osasitkin mainita kynteni? Oikein arvattu! Tosin kynteni ei ole katkennut. Mutta varpaankynteni ovat sen verran pitkiä että ne pitäisi leikata. Olen vain niin laiska etten ihan vielä jaksa sitä tehdä.

ap

Ei juma**uta suoraan sanottuna! Mene hoitoon noiden ajatustesi kanssa! En todellakaan ole valinnut itse sairastettuja syöpiä, syöpähoitojen aiheuttamia vaurioita elimistössä, talousvaikeuksia sairaala yms. maksujen takia! Kyllä mä olisin erittäin mielelläni elänyt ilman kaikkia noita! 

Vi**u mitä paskaa joidenkin päät sisältää. Ap:n kaltaiset ihmiset ovat kuvottavia.

Vierailija
16/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei juma**uta suoraan sanottuna! Mene hoitoon noiden ajatustesi kanssa! En todellakaan ole valinnut itse sairastettuja syöpiä, syöpähoitojen aiheuttamia vaurioita elimistössä, talousvaikeuksia sairaala yms. maksujen takia! Kyllä mä olisin erittäin mielelläni elänyt ilman kaikkia noita! 

Vi**u mitä paskaa joidenkin päät sisältää. Ap:n kaltaiset ihmiset ovat kuvottavia.

Kiitos viestistäsi, teit minusta juuri tosi iloisen, päivän suuri piristys =D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi