Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako miehesi pukea lapset tilaisuuteen ja säähän sopivasti sekä soinnuttaa värit yhteen?

Vierailija
05.10.2006 |

Minun mieheni osaa, Luojan kiitos, muuten elämämme olisi yhtä kriisiä :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä kyllä on vaatteissa aika niukka väriskaala, joten ei sieltä ihan hirveitä yhdistelmiä onnistu luomaan.

Se mikä minusta on hassua on se, että ei erota kummat vaatteet on 80-senttisen ja kummat 100-senttisen, vaan järjestään ähertää liian pieniä tai isoja väärälle lapselle.

Vierailija
2/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvussa nuo värijutut ei ole ennenkään olleet mikään vahvuus.

Mutta ei se mikään kriisi ole. Mies sanoo, että multa on helppo kysyä, kun minä tiedän aina vastauksen. Joten mies kysyy ja minä vastaan. Ja jos en ole paikalla, niin parhaansa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodynko? Minä laitan kyllä itsekin sukkikset bodyn alle.

Vierailija
4/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa kyllä, lapsen isä ei, mut häntä ei voi siitä värisokeuden takia syyttää.

Vierailija
5/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan molemmille lapsille aina niin. Tuntuu ne sukkikset pysyvän napakammin paikoillaan.

Vierailija
6/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet tosi laihoja ja muuten sukkikset aina tippui jalasta :)

Vierailija
7/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä puhtaudellakaan niin väliä. Onneksi olen yleensä aina kotona laittamassa lapset kouluun, joten voin kontrolloida. Pitää miehellekin tehdä asutarkastus, jos ollaan menossa kaupungille. Hänen mielestään varsin hyvin voi mennä risoissa/maalitahraisissa remppavaatteissa. Ei häntä kuulemma kukaan katso. No, minä katson ja siksi ne vaatteet on vaihdettava jos lähden samalle reissulle.

Vierailija
8/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän poikien vaatteista kyllä kovin pahoja yhdistelmiä saa.

Vierailija
9/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa, koska mieheni on ollut töissä lastenvaatealalla :O)

Vierailija
10/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pue eikä soinnuta.

Vierailija
11/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan usein lapsille vaatteita valmiiksi, jotta miehen ei tarvii pähkäillä niitten kanssa.

Ei ne hassut väriyhdistelmät haittaa, mutta kun koot menee onnellisen sekaisin. Meillä lapsilla 86cm, 104cm ja 122cm ja hän pystyy sekoittamaan nuo kaikki :O)

Vierailija
12/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt pitää pojan vaatteissa variskaalan sellaisena, ettei (enää) niin räikeitä yhdistelmiä sais aikaan. Paras oli pojan ollessa muutaman kuukauden kun laittoi tummanpunaiset valkopilkulliset potkarit ja vaaleansini-tummansini-valkoraidallisen bodyn. Se oli _oikeasti_ kaamea yhdistelmä, kuviakin on otettu pojasta sinä päivänä. Mutta pääasia, että erottaa puhtaat ja likaiset :)

Mutta tilaisuuden mukaan osaa valita kyllä hienosti vaatteet :D

Vierailija
13/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että on joskus jopa tarkempi asiassa kuin minä;)

Vierailija
14/14 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle riittää, että mies pärjää lapsen kanssa ja osaa hoitaa. Jos vaatevalinnat eivät ihan menekään kanssani yksiin, se on sivuseikka! Mikä standardi se äidin maku ja käsitys näissä asioissa on? Ja onko se nyt niin hirveää, jos aina ei ole ihan tarkasti sävy sävyyn? Jotkut on kyllä ihan ihme nipoja!