Miksi entiset heilat ottavat yhteyttä uusista kumppaneistaan?
Jos ole enää tekemisissä, niin mikä ihmeen logiikka on ottaa yllättäen yhteyttä, kysellä kuulumisia ja pamauttaa uutiset uudesta kumppanista?
Onko tämä joku voimaantumiskiksi/niksi?
Kommentit (14)
Pelkäävät näyttävänsä sinun silmissäsi luusereiltä ja ajattelevat pamauttavansa luun kurkkuun. Joku liskoaivoihin perustuva vaisto varmaan, järkeä siinä ei ole.
Kyllä näitä yhteydenottoja tulee, mutta ei vaan kiinnosta, kun omakin elämä on kiinnostavampaa ja tuottoisampaa, ettei tarvitse katsoa taakse joidenkin red flag -naisten perään.
No ei tällaista mun mielestä paljoa tapahdu.
Yks eksä kerran kehuskeli miten sen uudella hoidolla on niiiin iso muna.
Lopulta se vaan lopetti sen, kun näki että ei kiinnosta pätkääkään enkä viitsinyt edes heittää mitään ilkeää takaisin.
Kun aloin seurustella uudelleen, aloin jotenkin ajatella exää (jonka siis itse jätin). En siinä mielessä, että olisin haikaillut hänen peräänsä, vaan enemmänkin säälien, että mitähän hänelle nykyisin kuuluu, kun ero oli hänelle kova paikka. Erosta oli kulunut tuolloin noin vuosi.
Olin tuon takia lähellä laittaa viestiä ja kysellä kuulumisia, mutta en sitä tehnyt juuri tuon takia, ettei vahingossakaan tule otettua esiin uutta kumppania.
Joissain tapauksissa voi olla siis ehkä kyse tästä, joskus ehkä vain näyttämisen halua tms.
Ei minulle ole sattunut! Päinvastoin , vähän varkain saan kuulla että suunnitellaan avioon menemistä.
Itselleni on käynyt noin 2 kertaa. Toisella kerralla olin päässyt jo tyypistä aikoja sitten yli, joten juttelin sitten vaan omatkin kuulumiseni hänelle ja sanoin että mukavaa kuulla että hänelle kuuluu hyvää. Toisesta tyypistä en ollut silloin vielä päässyt yli kun hän yritti tätä joten, blokkasin tyypin ettei laita viestejä enempää.
Jos pitää uutta kumppaniaan esitellä exälleen kerskaillen, niin aika hölmöä voimaantumista.
Ei ole tuollaista tapahtunut, mutta eräs otti yhteyttä aina kun muiden kanssa tökki, eli olin joku plan-B surkean yksinäisyyden lievitykseen.
Ketä kiinnostaa siinä vaiheessa?
Mutta väitän perus kusipääksi.