Taas se Tuomioja on höpisemässä tvssä
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on pielessä tässä keskustelussa.
Te itse valitatte ras-kortin käytöstä mutta heilutatte pu tinisti korttia.
Kuvittele joskus että Tuomioja olisi kuka tahansa, vaikka lempipuolueesi edustaja ja kuuntele aidosti mitä hänellä on sanottavaa. Saatat yllättyä.
Jokainen ansaitsee edes mahdollisuuden.
Tuomioja on saanut todella monta mahdollisuutta. Ei paranna juoksuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on pielessä tässä keskustelussa.
Te itse valitatte ras-kortin käytöstä mutta heilutatte pu tinisti korttia.
Kuvittele joskus että Tuomioja olisi kuka tahansa, vaikka lempipuolueesi edustaja ja kuuntele aidosti mitä hänellä on sanottavaa. Saatat yllättyä.
Jokainen ansaitsee edes mahdollisuuden.
Tuomioja on saanut todella monta mahdollisuutta. Ei paranna juoksuaan.
Itse asiassa nimenomaan juoksussa on aika haka. On juossut maratonin alle 3 tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki Tuomioja palkittiin Tieto-Finlandialla vuonna 2006 teoksesta Häivähdys punaista. Siinä hän kertoo Hella Wuolijoen elämäntarinan.
Hella Wuolijoki oli samanlainen suomensyöjä kuin Erkkikin.
Erkin isoäiti H. Wuolijoki oli maanpetturi. Sai teloitustuomion, mutta armahdettiin ja saikin töitä Yleisradion päätoimittajana. Hmmm....ihan mielenkiintoinen veto. . . 🤔
Tuomioja on 50 vuotta ollut väärässä, mutta onneksi nykyään harmiton kun ei sitä kukaan tosissaan ota. Lentopisteetkin selvittämättä, kun vanhuuden höperö unohtanut salasanaa eikä osaa tilata uutta, mikä onkin tosi vaikeaa
Itse valtiassa Paavo Lipponen heitti Tuomiojan ulos eduskuntatalon ikkunasta.
soini ja väyrynen jo erotettu puolueistaan. miten sdp voi olla tuonlainen boomeri varasto eikö tytöt osaakkaan tehdä järkeviä päätöksiä. suomettumisen kulttuuri puolueessa jyllää vieläkin.