Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä 39 v, oikeasti 42 v

Vierailija
12.04.2022 |

Onko pahakin vedätys?
Ulkonäöstä tuota ei huomaisi, mutta rajaa näkymään esim. vain alle 40-vuotiaat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että 3 vuodella on mitään merkitystä jos olet yli 17-vuotias?

Vierailija
22/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 24, eräs mies pyysi mukaansa. Hän sanoi iäkseen 28. Vuosia myöhemmin näin hänen kuolinilmoituksensa ja laskin että hän oli ollut valehteluhetkellä jo 34.

Ei surettanut vaikka yksi huijari poistui markkinoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha pieru. Olin nuori aikana, kun rillit olivat varsinkin naiselle ehdoton NO NO, ja piilolinssit vasta tekivät tuloaan syrjäiseen maahamme.

Jouduin välillä hölmöihin tilanteisiin, kun yritin pärjätä ilman paksuja linssejäni. Ja myös sitten, kun minulla oli uudet, kovat piilolinssit, joita salaa desinfioin kaapin kätköissä.

Miksi tein niin? No juuri siksi, että eipä olisi sutinaa millään tavalla, jos olisin näyttäytynyt rilleissäni. Ja piilarit olivat niin uusi ja outo juttu, että kummallista niidenkin esittely olisi ollut.

Nyt tietysti huvittaa tuo kaikki. Ihmisten pinnallisuus, mikä ei ole ainakaan vähentynyt. Näyttäytyy nykyään vain eri tavalla.

Ehkä tarkka ikä on nuorille tärkeä, vanhemmille ei ole niin justiinsa. Enemmän merkkaa se, missä kunnossa ihminen on. Eri asia on esittää ≥10 vuotta nuorempana tai vanhempana. Sitä voi pitää harhaanjohtamisena, mikä tuleekin nopeasti ilmi, viimeistään tavatessa.

Vierailija
24/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös wanhat etikettisäännöt sano, ettei naisen ikää saa edes kysyä. Painosta puhumattakaan!

Naiset sitten huijaavat painonsa alakanttiin, eli ilmoittavat kysyttäessä sen tavoitepainonsa, johon luulevat pääsevänsä ennen H-hetkeä.

Ja kuvissa tietysti huijataan kaikki, minkä filtterit sallii.

Mutta miehen ikä, se on pyhä asia, jota ei pidä rukkailla mihinkään suuntaan. 😁

Vierailija
25/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naurattaa eräs ”Ville” 37 tinderissä. Oikeasti 44vee ja ihan eri nimi 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi