Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä 39 v, oikeasti 42 v

Vierailija
12.04.2022 |

Onko pahakin vedätys?
Ulkonäöstä tuota ei huomaisi, mutta rajaa näkymään esim. vain alle 40-vuotiaat.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta vanha profiili, oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
2/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ajattelit kertoa totuuden, ja luuletko, ettet näytä siinä vaiheessa säälittävältä nuijalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin periaatteessa seurustella vaikka itseäni 15 vuotta vanhemman kanssa, mutta ikänsä valehtelevat menee poistoon ihan saman tien. Jos se muija on pistänyt rajaksi 40 niin se on sen itse parhaaksi katsonut. Et ole mikään erinomainen poikkeusyksilö.

Vierailija
4/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eräs pelimies teki noin, tosin valehteli vaan yhdellä vuodella, jotta jää 40v rajan alle. Hänellä kyllä ulkonäkö riittää edelleen 47veenä, mutta nykyisin on parisuhteessa. Ehkä se valehtelu sitten auttoi hänellä, koska nykyinen kumppani on about 10v nuorempi.

Vierailija
5/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eräs pelimies teki noin, tosin valehteli vaan yhdellä vuodella, jotta jää 40v rajan alle. Hänellä kyllä ulkonäkö riittää edelleen 47veenä, mutta nykyisin on parisuhteessa. Ehkä se valehtelu sitten auttoi hänellä, koska nykyinen kumppani on about 10v nuorempi.

Tai sitten ei. Minun mieheni on minua 12 vuotta vanhempi. Tinderissä tavattiin, ja hänen ei tarvinnut valehdella.

Vierailija
6/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa ajattelit kertoa totuuden, ja luuletko, ettet näytä siinä vaiheessa säälittävältä nuijalta?

Luulen. Perusteluna juuri tuo, että moni rajaa iän alle 40 vuoteen.

Vierailija
7/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen. Perusteluna juuri tuo, että moni rajaa iän alle 40 vuoteen.

Mä olen pari kertaa nähnyt tän perustelun profiilitekstissä. Vasuriin lähti välittömästi. Että kannattaa sitten varmaan valehdella jonkin aikaa, tosin parin vuoden seurustelun jälkeen voi jo olla vähän kiusallista palata asiaan.

Vierailija
8/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin periaatteessa seurustella vaikka itseäni 15 vuotta vanhemman kanssa, mutta ikänsä valehtelevat menee poistoon ihan saman tien. Jos se muija on pistänyt rajaksi 40 niin se on sen itse parhaaksi katsonut. Et ole mikään erinomainen poikkeusyksilö.

No mutta tuohan onkin sitten hyvä keino paljastaa takakireät neurootikot.

Vierailija
9/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteesta laita mihinkään netin epäviralliseen syntymäaikakyselyyn oikeaa syntymäaikaani. Tämä vähentää huomattavasti identiteettivarkauden onnistumista.

Facebookissakin kysytään tarkka syntymäaika. Huijaan sen tietoisesti.

Vierailija
10/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää yksi mies tinderissä, joka on oikeasti 35v ja väittää olevansa 32v. Inhottaa tuollaiset valehtelijat. Jos joku ei kelpuuta yli 32-vuotiasta, deal with it! Juna meni jo.

Vierailija
11/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, tulit juuri matkailuketjusta tänne? Neurootikko tuntuu olevan kovin mieleinen sana, ja sitä voi näköjään käyttää joustavasti ihan mistä asiasta tahansa.

Vierailija
12/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, löytäisit unelmiesi kumppanin sieltä. Täydellinen, ihana, kaiken puolin juuri sinulle sopiva.

...ja sitten hän löytää sinun valehdelleen ikäsi. Siitä alkaa epäily. Mistä muusta olet myös valehdellut? Luottamus lähtee saman tien alta ja lopulta tulee ero. Menetit saman tien sen yhden mahdollisuuden täydellisen kumppanin kanssa sen takia, koska et osaa olla rehellinen.

Vierailija
13/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta laita mihinkään netin epäviralliseen syntymäaikakyselyyn oikeaa syntymäaikaani. Tämä vähentää huomattavasti identiteettivarkauden onnistumista.

Tässä puhutaan nyt iästä. Vuodessa on 365 päivää.

Vierailija
14/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut samalla tavoin. En myöskään käytä nimeäni.

Vierailija
15/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, tulit juuri matkailuketjusta tänne? Neurootikko tuntuu olevan kovin mieleinen sana, ja sitä voi näköjään käyttää joustavasti ihan mistä asiasta tahansa.

En tiedä mistään matkailuketjusta!

Olet siis lisäksi vielä paranoidi.

Ei jatkoon, oli ikä mitä vain.

Vierailija
16/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Etunimi on oikea. Tietäjät tietää.

Vierailija
17/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Fiksut ihmiset jättää heti sellaisen henkilön, joka alkaa huijaamaan ja valehtelemaan iästä. Ei se huijaaminen ja valehtelu koskaan jää siihen ikään. 

Vierailija
18/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt vähän itseäni vanhemmista. Kusettajia en katsele.

Vierailija
19/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Etunimi on oikea. Tietäjät tietää.

Mulla ei.

Vierailija
20/25 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nipottajat luulevat, ettei se ole huijaamista, kun jättää kertomatta olennaisempia asioita. Esim. paino ja parisuhdehistoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme