Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on muutama ystävä, jotka noudattavat vegaanista ruokavaliota

Vierailija
12.04.2022 |

Olen joskus heillä ruokavieraana ollessani ehdottanut, että laittaisivat jotain vegaaniruokaa minullekin, että saisin tutustua kys. ruokavalioon.

Pettymys on ollut suuri, he laittavat aina jotain ns. lihapitoista ruokaa, jossa liha on korvattu jollain mössöllä. Ei se pahanmakuista ole varsinaisesti, mutta ei se mitään hyvää ravintoa ole.

Taidan sittenkin pysyä terveellisessä syömisessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene syömään heidän luokseen. Osta kunnon pihvilihaa ja tee perheellesi tai itsellesi kunnon ruokaa. Tiesutkö että ne mifut ja nyhtökaurat meni jo....

Vierailija
2/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkaa ne! Kasvisruoka on haurastuttanut luut ja tehneet lihaksista pulkannaruja, ei niillä ole mitään mahiksia sinua vastaan!

joo ja tuon jälkeen käytä ne lannoikkeena heinälle, jota pihvikarja syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lihaa imitoivat kasvistuotteet ovat kyllä pääsääntöisesti ällöttäviä, ja pahvin makuisia.

Linssit, pavut yms. proteiinipitoiset kasvikset ovat oikeaa ruokaa. Niitä voi syödä, vaikka ei vegaani tai edes kasvissyöjä olisikaan.

Vierailija
4/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi varmaan sanoa, että haluat linssejä, papuja ja tofua, etkä mitään lihankorvikkeita. Itse rakastan intialaistyylisiä tulisia curryjä sekä raikkaita couscoussalaatteja.