Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi haluaa moncler takin

Vierailija
12.04.2022 |

pitäiskö ostaa? pelottaa vaan että menee ryöstämään jonkun toi takki päällä kun kuulemma kaikilla kavereilla on sama ja on kertonut mulle että he on uhkaillut luokkalaisia veitsellä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on niin kutsuttu wannabe roadman. Kannattaisi tarkkailla elämäntapaa noin yleisestikin häneltä kun on kiinnostunut moncler-takeista. Kyseinen takki nauttii tietynlaista meemimainetta.

eli mikä on roadman?😂

Elikkä sulla on teinipoika joka tahtoo Moncler takin, mutta sä et tiedä mikä on roadman?

googlasin sen just. en usko et mun pieni lapsi myy tai käyttää huumeita😂😂😂😂

Vierailija
22/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi haluta Moncler-takin, mutta kukaan ei tarvitse Moncler-takkia. Ostakoon itse sitten, kun on varaa. Tosin sitten kun on varaa, lienee ehkä jo järkeäkin päässä eikä halua enää Moncler-takkia. 

Ystävällisesti neuvoen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on niin kutsuttu wannabe roadman. Kannattaisi tarkkailla elämäntapaa noin yleisestikin häneltä kun on kiinnostunut moncler-takeista. Kyseinen takki nauttii tietynlaista meemimainetta.

eli mikä on roadman?😂

Elikkä sulla on teinipoika joka tahtoo Moncler takin, mutta sä et tiedä mikä on roadman?

Siinä luki wannabe roadman...kukaan ei haluu tota takkia ellei ihaile sitä elämäntapaa...

Vierailija
24/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa pelkäävänsä että poika menee ryöstämään jonkun tuo takki päällä ja shänkitkin on kuvioissa. Silti se miettii pitäiskö ostaa takki. Ainiin mutta Porvoosta päivää se olikin.

no en usko et mun lapsi mitään tekisi hän on mun pikku enkeli❤️

Vierailija
25/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäät että lapsi ryöstää jonkun puukolla uhaten, mutta takin ostamiseen pyydät neuvoa?? ookoo

Vierailija
26/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli mikä on roadman?😂

Siinä luki wannabe roadman...kukaan ei haluu tota takkia ellei ihaile sitä elämäntapaa...

no miks se ei oo kertonut mulle että haluaa sen takin koska haluaa olla “roadman”? enpä usko.

Vierailija
27/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkäät että lapsi ryöstää jonkun puukolla uhaten, mutta takin ostamiseen pyydät neuvoa?? ookoo

ei mun lapsi vaan hänen kaverinsa!

Vierailija
28/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu menee niin, et ensin joku pöllii ko. takin Stockalta. Sitten joku ryöstää sen pöllityn takin päältä puukolla uhaten. Sitten seuraava ryöstää takin käyttäjän päältä puukolla uhaten jne. Joku LV-vyö saattaa kiertää jengiläiseltä toiselle samalla systeemillä. Ihanan ekologista, nykynuoriso osaa kierrättää ❤️

t. Väsynyt ope

Vierailija
29/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätäkin ketjua reporttaa kun viestejä poistuu sitä mukaa?; vasikat

Tush keissi fam äitis näkee

Vierailija
30/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu menee niin, et ensin joku pöllii ko. takin Stockalta. Sitten joku ryöstää sen pöllityn takin päältä puukolla uhaten. Sitten seuraava ryöstää takin käyttäjän päältä puukolla uhaten jne. Joku LV-vyö saattaa kiertää jengiläiseltä toiselle samalla systeemillä. Ihanan ekologista, nykynuoriso osaa kierrättää ❤️

t. Väsynyt ope

huhhuh. sairasta

Vierailija
31/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Väsynyt ope

Unohtamatta, että kaikki tuo kuvataan lisäksi snäppiin.

Vierailija
32/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Väsynyt ope

Repesin😂 näin se juuri menee!

T. Sossu

Vierailija
33/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä takkia.

Vierailija
34/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta sitä takkia.

Niinpä. Miten poika oppii kunnon roadmaniksi, jos äiti ostaa ryöstösaaliin kaupasta?

Vierailija
35/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta sitä takkia.

Niinpä. Miten poika oppii kunnon roadmaniksi, jos äiti ostaa ryöstösaaliin kaupasta?

no tää.

Vierailija
36/37 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadmänit nuo yön mystiset puukkohippastelijat.

Vierailija
37/37 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Väsynyt ope

😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä