Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi olleet jossain yökylässä?

Vierailija
12.04.2022 |

Minä ehkä kolme vuotta sitten.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sellaista tehtiin.

Vierailija
2/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna.  Olin montaa yötä, vietin sen sisareni perheen luona.  Minulla oli silloin talvilomaa.

Seuraavan kerran matkustan sinne juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö aina silloin kun puolivuosittain käydään minun ja puolison vanhempien luona. 

Vierailija
4/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä lapsuudenystäväni luona. Oli todella kivaa 🥰

Vierailija
5/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kymmenen vuotta sitten. Miehen vanhemmat asuivat niin kaukana, että oli pakko jäädä pariksi yöksi. Heistä on nyt jo aika jättänyt.

Vierailija
6/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, viimeisen 3v:n aikana hotellissa, jos se lasketaan.

Vierailija
7/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina. Sammuin kaverin sohvalle.

Sitä edellisen kerran toissaviikonloppuna, kun olin toisen kaverin luona "talkoissa".

Vierailija
8/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären luona pari viikkoa sitten olin viikonlopun. Jos aikuisten lasten luona yöpymisiä ei lasketa, niin en kyllä edes muista milloin olen jonkun muun luona yöpynyt.

Vierailija
9/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ajatuksesta olla yötä jonkun kotona. Oma punkka on paras. Joskus lapsena olin ja tulin kesken pois.

Vierailija
10/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko appivanhempien mökillä lomailu siihen? Siellä on kyllä pari eri mökkiä ja toisessa olimme kesällä useamman yön. Jos sitä tai omien vanhempieni kesämökillä oloa ei lasketa, niin en muista missä olisimme olleet yötä, ehkä ystäväperheen luona, mutta aikaa on yli 15 vuotta.

Meillekään ei tarvitse tulla yökyläilemään.

Vierailija
11/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi inhoan olla kenenkään nurkissa yötä. Ehkä 4-5v sitten jos ei hotelleissa yöpymisiä lasketa.

Vierailija
12/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ajatuksesta olla yötä jonkun kotona. Oma punkka on paras. Joskus lapsena olin ja tulin kesken pois.

Kakarana asuin suurinpiirtein ystäväni luona ja nuorena olimme milloin kenelläkin kaverilla yötä, mutta aikuisikäisenä ja kolmen lapsen kanssa sitä ei enää viitsi tehdä kaikkea hankalamman kautta.

Lomilla olemme vuokranneet mökkejä ja matkoilla hotelleissa, muutaman kerran myös airbnb paikoissa, mutta joskus nekin ovat niin hankalia, että en mene enää. Viime kesänä telttailimme ja se on suunnitelmissa tänäkin kesänä. Vaikka se oli periaatteessa hankalaa, niin lapset ovat jo sen verran isoja, että se oli myös kivaa.

Vierailija
13/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena yökyläiltiin, joten siitä on aika monta vuosikymmentä jo.

Vierailija
14/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutenavuotena oltiin ensin yks yö yhden ystäväperheen luona ja sitten 2 yötä toisen ystäväperheen luona.

Vierailija
15/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013

Vierailija
16/16 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövytään usein kavereilla ja he meillä. Meillä on vieraille oma huone ja wc. Ollaan yli 60v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä