Miksi sukulaiset utelee onko mulla poikaystävää?
Olen siis 32v sinkku nainen. Mitä se niille kuuluu?
Kommentit (44)
Ketkä sukulaiset kyselee? Eri sukulaisilla on noissa uteluissa vähän eri tarkoitukset.
Koska ovat huolissaan, että vietät liikaa aikaa gullikarusellissa ja pilaat sukusi maineen.
On se muuten kumma jos elää vähän erilaista elämää kuin nämä vanhemman sukupolven ihmiset, niin heti ne ottaa silmätikuksi ja luulee että jossain vika. esim. jos on 30v sinkkunainen niin ihmetellään mikse oolla menty naimisiin ja onko kaikki nyt kunnossa. Kyllä ovat ihmiset sekaisin päästään. Ja sitten nämä kyselivätkuitenkin yksinhuoltajia, 3 kertaa eronneita, katkereita, petyttyjä.. jne. Luulee että jokainen haluaa seurustelu-kihlaus-avioliitto-3 lasta- automaattisesti, mitään muuta ei voi haluta elämältä. Tätä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku? Rima liian korkealla?
No onko?
Olen eri, mutta joo rima on liian korkealla. Niillä miehillä meinaan, eivät ole kiinnostuneita minunkaltaisesta paskiaisesta. Friikki luonne ja ulkonäkö ei miellytä heitä, kaikenlisäksi olen vielä seksuaalisesti estynyt niin ei ole paljon kysyntää ollut.
Tosin, en mä voi kaikkea syytä miesten niskaankaan kaataa; omat kriteerit ovat
-sokea
-aseksuaali
Sellaista miestä tuskin maailmasta löytyy.
Kysy, että onko kysyjä vielä naimisissa? Kyllähän monet eroaa keski-ikäisinä. Voit myös udella, että kuinka liiton tila on, koska kuuluuhan sinun tietää Terhikin ja Mikon suhteen kuulumiset.
Musta tuntuu että mahdollisimman moni sukulainen haluaa vaan udella ja vittuilla. Esim. multa kysellään aina miksi en ole facebookissa ja missään somessa. Suoraan en ole sanonut että haluan pitää yksityiselämän yksityisenä mutta aina tulee näitä kyselyitä "onko sulla poikaystävää?" "jne. Ihankuin pitäisi automaattisesti olla heti naimisissa 25-vuotiaana
Vanhat ihmiset utelevat. On ollut ennen yleistä.
Ei kuulu pätkääkään. Itse en edes kerron olenko sinkku vai en. Luulkoon mitä luulee.
Ei kuulu sukulaisille yksityisasiat.
Tunnen monta tungettelevaa sukulaista.
Minä en kysy edes omalta lapselta, onko kumppania. Kertoo sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit?
Niele sinä oma paska, saatanan mälliaivo🤮
Ap, vastaa että montakin on, et vain tiedä kuka niistä olis hyvä suvulle ja joudut vielä miettimään tarkasti about 4 vuotta tai jotain! Ovat ehkä kyselemättä jonkun aikaa ja jos vielä kyselevät lisäävuosia tuohon edelliseen sitä mukaa..jospa jossain kohtaa älyävät lopettaa😉
Vastaa kysymykseen kysymyksellä.
Esim. Oletko sinä naimisissa?
Monettako kertaa?
Miten parisuhteessasi menee?
Missä tapasitte?
Milloin aloit seurustelemaan ja missä iässä?
Minultakin aikoinaan kyseltiin, kun hienovaraisesti udeltiin että olenko pierureijän Lancelot.
Ja olenhan minä. Olen tasa-arvoinen pierureikien suhteen!
Ei kysy. Jos sun ikäinen ei ole kelvannut kellekään sitä ei enää viitsitä kysellä kun asia on muutenkin selvä.
Poikaystäviä kysellään parikymppiseksi.
Sitä vanhemmat ovat selkeästi aikuisia, eikä asioita kysellä kuin lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko suku sua reilu 30 vuotta vanhempaa?
Olen kokenut, että tuon ikäiset ihmiset elävät vielä siinä uskossa, että parisuhde, perhe, omistusasunto, auto...-paketti on kaikkien tavoitteena. Yksilöllisyys ja yksilölliset tarpeet ei eivät ole olleet tuohon aikaan suotavia.Olet vielä sen ikäinen, että vanhempi sukupolvi odottaa sulta perheenlisäystä, vaikkei se heille kuulukaan. Olet oikeassa.
Hyvä kommentti. Äitinikin jaksaa kysellä jatkuvasti "leikkimielisesti" onko 18-vuotiaalla pojallani tyttöystävää ja nykyisin 14-vuotiaaltakin. Äitini oma avioliitto oli onneton, mutta ilmeisesti mikään ei ole niin tärkeää kuin parisuhde, oli se hyvä tai huono. Itsekin käytin koko nuoruuteni pojista haaveiluun, ja olin vielä sellainen arka ja kiltti tyttö, josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Olisiko hemmetti ollut vähän viisaampaa käyttää aika ja energia harrastuksiin, opiskeluun, johonkin kivaan itseni kehittämiseen. Mutta ei, ainakin siihen aikaan ainoa mikä merkitsi oli, että onko poikaystävää vai ei. Voi luoja.
Ai ne jaksaa sitä noin kauan. Minulla on siis vielä hyvin aikaa kuunnella. Erityisesti eläkeläisiä kiinnostaa kovasti parisuhteen puuttuminen. Olen 24-vuotias. Eräs sukulainen melkein hiljeni, kun tokaisin hankkivani talon tarvittaessa yksinkin.
Multakin kyseltiin aina ahkerasti parisuhdetilannettani ollessani sinkku. Koskaan en ymmärtänyt mitä se sukulaisilleni kuuluu.
Pitäisi ottaa ero sukulaisista