Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sukulaiset utelee onko mulla poikaystävää?

Vierailija
12.04.2022 |

Olen siis 32v sinkku nainen. Mitä se niille kuuluu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ottaa ero sukulaisista

Vierailija
22/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sukulaiset kyselee? Eri sukulaisilla on noissa uteluissa vähän eri tarkoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat huolissaan, että vietät liikaa aikaa gullikarusellissa ja pilaat sukusi maineen.

Vierailija
24/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muuten kumma jos elää vähän erilaista elämää kuin nämä vanhemman sukupolven ihmiset, niin heti ne ottaa silmätikuksi ja luulee että jossain vika. esim. jos on 30v sinkkunainen niin ihmetellään mikse oolla menty naimisiin ja onko kaikki nyt kunnossa. Kyllä ovat ihmiset sekaisin päästään. Ja sitten nämä kyselivätkuitenkin yksinhuoltajia, 3 kertaa eronneita, katkereita, petyttyjä.. jne. Luulee että jokainen haluaa seurustelu-kihlaus-avioliitto-3 lasta- automaattisesti, mitään muuta ei voi haluta elämältä. Tätä en ymmärrä.

Vierailija
25/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sinkku? Rima liian korkealla?

No onko?

Olen eri, mutta joo rima on liian korkealla. Niillä miehillä meinaan, eivät ole kiinnostuneita minunkaltaisesta paskiaisesta. Friikki luonne ja ulkonäkö ei miellytä heitä, kaikenlisäksi olen vielä seksuaalisesti estynyt niin ei ole paljon kysyntää ollut.

Tosin, en mä voi kaikkea syytä miesten niskaankaan kaataa; omat kriteerit ovat

-sokea

-aseksuaali

Sellaista miestä tuskin maailmasta löytyy.

Vierailija
26/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että onko kysyjä vielä naimisissa? Kyllähän monet eroaa keski-ikäisinä. Voit myös udella, että kuinka liiton tila on, koska kuuluuhan sinun tietää Terhikin ja Mikon suhteen kuulumiset.

Vierailija
27/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mahdollisimman moni sukulainen haluaa vaan udella ja vittuilla. Esim. multa kysellään aina miksi en ole facebookissa ja missään somessa. Suoraan en ole sanonut että haluan pitää yksityiselämän yksityisenä mutta aina tulee näitä kyselyitä "onko sulla poikaystävää?" "jne. Ihankuin pitäisi automaattisesti olla heti naimisissa 25-vuotiaana

Vierailija
28/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset utelevat. On ollut ennen yleistä.

Vierailija
29/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu pätkääkään. Itse en edes kerron olenko sinkku vai en. Luulkoon mitä luulee.

Vierailija
30/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Vierailija
31/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät keksi muuta kysyttävää.

Vierailija
32/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sukulaisille yksityisasiat.

Tunnen monta tungettelevaa sukulaista.

Minä en kysy edes omalta lapselta, onko kumppania. Kertoo sitten itse.

Vierailija
33/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit?

Niele sinä oma paska, saatanan mälliaivo🤮

Vierailija
34/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaa että montakin on, et vain tiedä kuka niistä olis hyvä suvulle ja joudut vielä miettimään tarkasti about 4 vuotta tai jotain! Ovat ehkä kyselemättä jonkun aikaa ja jos vielä kyselevät lisäävuosia tuohon edelliseen sitä mukaa..jospa jossain kohtaa älyävät lopettaa😉

Vierailija
35/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kysymykseen kysymyksellä.

Esim. Oletko sinä naimisissa?

Monettako kertaa?

Miten parisuhteessasi menee?

Missä tapasitte?

Milloin aloit seurustelemaan ja missä iässä?

Vierailija
36/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin aikoinaan kyseltiin, kun hienovaraisesti udeltiin että olenko pierureijän Lancelot.

Ja olenhan minä. Olen tasa-arvoinen pierureikien suhteen!

Vierailija
37/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysy. Jos sun ikäinen ei ole kelvannut kellekään sitä ei enää viitsitä kysellä kun asia on muutenkin selvä.

Poikaystäviä kysellään parikymppiseksi.

Sitä vanhemmat ovat selkeästi aikuisia, eikä asioita kysellä kuin lapsilta.

Vierailija
38/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suku sua reilu 30 vuotta vanhempaa?

Olen kokenut, että tuon ikäiset ihmiset elävät vielä siinä uskossa, että parisuhde, perhe, omistusasunto, auto...-paketti on kaikkien tavoitteena. Yksilöllisyys ja yksilölliset tarpeet ei eivät ole olleet tuohon aikaan suotavia.

Olet vielä sen ikäinen, että vanhempi sukupolvi odottaa sulta perheenlisäystä, vaikkei se heille kuulukaan. Olet oikeassa.

Hyvä kommentti. Äitinikin jaksaa kysellä jatkuvasti "leikkimielisesti" onko 18-vuotiaalla pojallani tyttöystävää ja nykyisin 14-vuotiaaltakin. Äitini oma avioliitto oli onneton, mutta ilmeisesti mikään ei ole niin tärkeää kuin parisuhde, oli se hyvä tai huono. Itsekin käytin koko nuoruuteni pojista haaveiluun, ja olin vielä sellainen arka ja kiltti tyttö, josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Olisiko hemmetti ollut vähän viisaampaa käyttää aika ja energia harrastuksiin, opiskeluun, johonkin kivaan itseni kehittämiseen. Mutta ei, ainakin siihen aikaan ainoa mikä merkitsi oli, että onko poikaystävää vai ei. Voi luoja.

Vierailija
39/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne jaksaa sitä noin kauan. Minulla on siis vielä hyvin aikaa kuunnella. Erityisesti eläkeläisiä kiinnostaa kovasti parisuhteen puuttuminen. Olen 24-vuotias. Eräs sukulainen melkein hiljeni, kun tokaisin hankkivani talon tarvittaessa yksinkin.

Vierailija
40/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin kyseltiin aina ahkerasti parisuhdetilannettani ollessani sinkku. Koskaan en ymmärtänyt mitä se sukulaisilleni kuuluu.