Menisittekö Kanarialle (ingles), jos joku muu maksaisi?
Isäni täyttää 50 vuotta ja haluaa viedä äidin, minut, mieheni, siskoni, hänen miehensä ja heidän kolme lastaan Inglesiin viikoksi sen kunniaksi. Ei vaan tee yhtään mieli lähteä. En jaksa katsoa sitä kaljan kittaamista, eikä paikka houkuttele yhtään. Ja jos en kieltäydy, saa sitten loppuelämän kuunnella henkseleiden paukuttelua siitä, kuinka reilu hän nyt sitten on. Ei ole vaan mitään syytä, millä voisin jäädä lähtemättä.
Kommentit (13)
Käydään Kanarialla joka vuosi ja ihan itse maksetaan matka, Inglesissä ei tosin olla oltu kuin käymäsä.
Mukava sukulaisreissu teillä tiedossa :) En jäisi pois mistään hinnasta.
Itse kävimme äitini 60-vuotisjuhlan kunniaksi vastaavan reissun Teneriffalla ja oli todella mukava reissu.
Joskin minä lähtisin myös vaikka seura ei olisi erityistä kunhan ei tarvitsisi koko ajan olla yhdessä. Onneksi on lapsia joten " kaljan kittaamista" ei muutenkaan tulisi katsotuksi.
Minkä ikäiset lapset teillä? Sinne vesipuistoon kannattaa ainakin mennä päiväksi.
kun en hoksannut (vaikka itse kirjoitin! ;) ) että myös siskoni ja heidän lapsensa tulevat. helpotti :-D
-ap
Siskon lapset ovat kaksi- ja neljävuotiaat. -ap
otan osaa keskenmenosta ja toivotan pikaista raskautumista!
Sitäpaitsi siellä on paljonkin nähtävää. Ilmeisesti tuo yksi, joka sanoi ettei siellä ole mitään, on vaan maannut hotellilla koko loman. Kannattaa käydä kaupungin ulkopuolellakin, niin näkee muutakin kuin turistielämää.
Tuollainen reissu voi olla ihan kiva, kun sinne lähtee sillä asenteella, että tämä on nyt matka isäsi synttäreiden kunniaksi. Eli ottaa huomioon sen, että tuolla matkalla ette varmaan voi miehesi kanssa tehdä ihan mitä teitä huvittaa, vaan isällä on aika iso sananvalta noihin asioihin.
Toisaalta, kun mukana on lapsia, tehdään matka aina lasten ehdoilla. Nauti siskosi lasten seurasta ja tarjoudu siskon perheelle lasten iltavahdiksi jonakin iltana, niin sisko pääsee halutessaan miehensä kanssa istumaan iltaa vähän pidempään.
Reissu voi olla ihan mukava. Vuokratkaa auto, ajelkaa katselemassa paikkoja, tehkää retkiä ja rentoutukaa rannalla. Ajatelkaa reissua lomaPÄIVINä, ei kaljankiskomisiltoina. Ja ainahan voit kertoa isällesi, että toivot reissulta muutakin kuin kaljanhuuruista istuskelua.
onhan siellä muutakin.. tee kävelyreissuja dyyneillä, käy Maspalmasissa (siellä on ihan kiva ostari ja kaunis rantabulevardi kahviloineen). Sisämaassa on vesipuisto, mee hulluttelemaan päiväksi, ota bussi ja ja Las Palmasiin katselemaan kaupunkia yms yms.
Miksi turhaan jättää ilmaiset lennot & majoitus käyttämättä?
PIipahda myös Puerto Ricon lähellä ihanassa Puerto de Moganin kalastajakylässä. Kyllä siellä on muutakin kuin turistihulinaa jos vain haluaa nähdä. Myös Anfi Del Mar Puerto Ricosta vähän Inglesiin päin on ihan kiva päiväpaikka auringonottoon, ruokailuun ja pikkushoppailuun, joskin ostoskeskus on aika pieni ja varsin tyyris.
siellä oli silloin vauhdikasta yöelämää. Käytiin Maspalomasissa ja sitten tehtiin retki sinne tulivuoren kraateriin joka on saaren keskiosassa. Siellä oli upea kirkko ja Pinja Madonna. Ratsastin jossain päin saarta aasilla.
Hauskaa oli.
Suosittelen että annat siskollesi ja miehelleen siellä lastenhoitoapua että pääsevät juhlimaan keskenään, ehtiihän sitä viikossa tehdä kaikenlaista.
Toki siellä voi tuota rantaelämää viettää jos se kiinnostaa, minua ei huvita löhöä rannalla. Mieluummin toimintaa.
Toiste en mene vaikka pääsisin uudelleen ilmaiseksi...paitsi ehkä hyvässä seurassa. Ihana huoneistohotellimme pelasti mun matkan, muuten siellä ei ollut YHTÄÄN MITÄÄN näkemistä.