Milloin Myrna tulee taas muotiin?
Odottelen tässä mummon valtavan astiaston kanssa. Kaipa siitä joskus pääsee eroon?
Kommentit (22)
HYIIII!
Mutta, ulkomailla saattaa olla kysyntää! Laita japanilaisille sivuille tai australialaiselle! Voi mennä kaupaksi, niillä on kumma maku!
Tykkään vanhasta Arabiasta mutta Myrna on tosi ruma astiasto.
Myrna on klassikko. Se on aina muotia.
Ne keillä tuo astiasto on, käyttävät sitä edelleen juhlatilanteissa, kuten ristiäisissä, rippijuhlissa,
ylioppilasjuhlissa, valmitujaisjuhlissa, syntymäpäivillä.
Myös kun käy vieraita juhlapyhinä, kuten jouluna.
Piilota ullakolle ja unohda ne.
Kun joskus tulevaisuudessa löydät, niin silloin ne on muotia.
Fb:ssä on Arabiakirppis. On myyty lähiaikoinakin Myrnaa. Toki ei siitä mitään hirveitä hintoja saa, mutta kaupaksi meni kuitenkin.
Kaunis klassinen juhla-astiasto. Pitäisikö astiastoja vaihtaa jonkin muodin takia?! Huh, mitä ylikuluttamista.
Enemmän mun mielestä jotkin Pentikit on rumia. Ikeat yms Teemat jne ovat arkisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne keillä tuo astiasto on, käyttävät sitä edelleen juhlatilanteissa, kuten ristiäisissä, rippijuhlissa,
Joo, varsinkin jos olet kahdeksankympin ja kuoleman välissä.
Meillä on mummon myrnat ja hän miettii, että miten perinnön jaossa vältettäisiin tappelu ja paha mieli niiden takia... korkeintaan tapellaan siitä, kuka niitä ei joudu ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varsinkin jos olet kahdeksankympin ja kuoleman välissä.
Meillä on mummon myrnat ja hän miettii, että miten perinnön jaossa vältettäisiin tappelu ja paha mieli niiden takia... korkeintaan tapellaan siitä, kuka niitä ei joudu ottamaan.
Joo, lapseni isomummon kuolinpesän siivouksessa olivat kaatopaikkakuormassa.
Minä ne sieltä pelastin, koska olen ihan lapsesta saakka ( nelisenkymmentä vuotta) rakastanut Myrnaa ja aina tuon isomummonkin kanssa tahdoin ne kattaa.
Se on yksi pisimpään tuotannossa ollut Arabian malli, 1938-2005. Niitä tulee niin paljon kuolinpesien kautta myyntiin, että kestää aikansa ennen kuin arvostus näkyy hinnassa vaikka kiinnostuneita olisi.
Minä voin kyllä pelastaa Myrnat pikkurahalla pois haitolta, tykkään niistä oikeasti - tunnearvon takia 😊
Tuskinpa se koskaan enää nousee samaan suosioon, mutta aina siitä joku pitää. Minä olisin saanut aikoinaan Myrna-astiaston, mutta en huolinut, enkä pidä siitä vieläkään.
Tykkään Myrna-sarjasta, on niin naisellisen elegantti kahvipöytäkalusto.
Minusta myrna on kaunis. Ottaisin kyllä jos saisin.
Hmmm... Usein, kun mä alan tykätä jostain asiasta, siitä tulee parin vuoden päästä muotia. Olen alkanut tykätä myrnasta, se sopisi mun mielestä hyvin 50-luvun taloon, jossa asumme. Ei vain kaappitila riitä. Saan äidiltä myrnat, en ole ostamassa kenenkään astioita.
Voihan olla, että tällä kertaa mun ennustava maku ei pelastakaan aloittajaa ja hänen kaltaisiaan, vaan myrnat jäävät teille ikuiseksi ongelmajätteeksi.
Veikkaan kymmentä vuotta