millainen se limatulppa on teillä ollut? onko monia joilla ei ollenkaan mukana verta?
Kommentit (7)
Siis muuten kirkas, mutta siinä oli sellaisia veriviiruja. Ja oli ISO klöntsä ja tuli siis kai kaikki kerralla, koska muuten ei sellaista samantyylistä vuotoa tullut. Ja tämä tuli pari päivää ennen esikoisen syntymää.
supistelujen seurauksena. Siinä tosin ei ollut verta ja myöhemmin olen kuullut, että jos mukana on verta, se tulppa on jotenkin syvemmältä. Multakin lääkärit kyseli, että oliko siinä verta.
No, siitä asti oon ollu saikulla, elelly hissunkissun. Supistelut ovat rauhoittuneet, eikä vauva ole siis syntynyt. Limatulppakin kuulemma uudistuu.
Eli siis ei se limatulpan lähtö yksin kerro synnytyksen käynistymisestä.
t. päivikki 31+6
joka irtos pe-aamuna, tyttö synty pe-iltana.
(Liekö tästäkää tiedosta sulle mitn hyötyy...)
lauantaina tuli kirkasta tulppaa, ei varmaan ihan kokonaan...että toivoisin jos vaikka parin viikon päästä pääsisi tositoimiin vauva kun on iso. mutta voihan olla että menee kauemminkin tai sit ei. tiedä häntä.vaihtelee vissiin tosi paljon , ja sekin että ne veriset ois sit niitä kokonaisempia ja lähempänä synnytystä ehkä.
terv ellu ja masukki rv 35+3
sitten se " virallinen" limatulppa joka oli siis verinen tuli vasta 1h28min ennen synnytystä. Tuli samalla, kun lapsivedetkin tuli.
En tiedä oliko tästä sinulle mitään apua?
Minulla tuli veretöntä limaa noin vko ennen vauvamme syntymää rv 36. Edellisenä iltana tuli rusehtavaa limaa ja tunnin pari sisällä alkoi tiputella lapsivettä. Vauva syntyi rv37+1.