Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän uusi keittiö maksoi?

Vierailija
12.04.2022 |

Ystävälläni on upea keittiö uudessa talossa, ja mietin että hän ei suostunut kertomaan keittiön hintaa vaikka kysyin.

Keittiössä on neljä korkeaa kaappia ja näissä integroituna jääkaappi ja pakastin. Sitten oli iso saareke jossa puutaso, ja korkeiden kaappien jatkeena tiskipöytäalue jossa oli valkoinen upea allas, kultainen hana ja taso oli jotain marmorin näköistä.

Kuinkahan paljon tuollainen keittiö on maksanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene keittöfirman sivuille tekemään laskelmat jos niin paljon kiinnostaa. Ikean ohjelmalla saat ainakin itse tehtyä hyvinkin tarkan laskelman, siihen sitten lisäät muutaman tonnin jos keittiö on jostain brändimestasta.

Vierailija
2/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 5000-10000 euroa.

Tuo kivitaso on vielä prolea, keraaminen maksaa paljon enemmän (noin 1000e/m2). Puutaso on halpista. Jos kivitaso on pieni ja ovat kasanneet itse keittiön, on hinta lähempänä tuota 5000e tai sen allekin. Ne kaapit ei lopulta niin paljoa maksa, kun ottaa osina.

Itse tehden laatuosista arvaus on 5000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Puustellilta integroidut koneet, saareke ja L muotoinen keittiö. Ei mikään hinnat alkaen malli, muttei mikään ökykään.

Töineen asennettuna reilu parikyt tonnia.

Vierailija
4/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain 5000-10000 euroa.

Tuo kivitaso on vielä prolea, keraaminen maksaa paljon enemmän (noin 1000e/m2). Puutaso on halpista. Jos kivitaso on pieni ja ovat kasanneet itse keittiön, on hinta lähempänä tuota 5000e tai sen allekin. Ne kaapit ei lopulta niin paljoa maksa, kun ottaa osina.

Itse tehden laatuosista arvaus on 5000e.

Ilman kodinkoneita ehkä.

Laadukkaat kodinkoneet maksaa jo ton 5 tonnia.

Vierailija
5/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuinka kalliita hintoja mokomista laatikoista. Näköjään pelkkään kyökkiin saa helposti upotettua tavisduunarin vuosipalkan. Ei mitään järkeä.

Taidan kasata uuden keittiön hyväkuntoisista kierrätyskeittiöistä. Hyviä, vähän käytettyjä keittiön kaappeja myydään tyyliin satasilla.

Vierailija
6/6 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus kuinka kalliita hintoja mokomista laatikoista. Näköjään pelkkään kyökkiin saa helposti upotettua tavisduunarin vuosipalkan. Ei mitään järkeä.

Taidan kasata uuden keittiön hyväkuntoisista kierrätyskeittiöistä. Hyviä, vähän käytettyjä keittiön kaappeja myydään tyyliin satasilla.

Työ se on mikä maksaa.

Tekijä saa reilun kympin tunnissa näppiin, asennusfirma veloittaa sen 50-60€/h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan