Mistä huomaa sähkön kahden ihmisen välillä?
Kommentit (26)
Jos niiden avulla pystyy ladata hybridiauton.
Yleissähkömittarilla tietenkin. Mittaa esimerkiksi resistansi.
No et mistään, jos sun täytyy kysyä
Ku sen kokee nii ei se jää epäselväksi
Ei mistään. Kukaan ei voi tietää miten sisällä kuohuu, jos sitä ei näytä.
1. Kuuluu napsaus tai räpsäys ja lyö kipinän. Jotkut vaatteet aiheuttaa enempi.
2. Jos ottaa paimenpoika langasta kiinni käsi kädessä niin viimeinen saa kovimman sähköiskun. Huomaa hyvin kun älähtää jos eka kertaa. 😜
Katseista. Hakeutuvat helposti toistensa seuraan.
Kyllä sen vaan aistii. Katseet, eleet, liian lähelle meneminen, liiaksi vain sen toisen kanssa juttelu jne... Vähän liikaa kaikkea verrattuna muihin läsnäolijoihin, vaikkei mitään siinä silmiemme alla oikeasti tapahtuisikaan.
Siitä, että oma ukko alkaa lapsellisesti mustasukkaiseksi. Olemmehan tämän naapurin geelitukan kanssa ainoastaan ystäviä.
Viime yönäkin olimme "ystäviä" kolme kertaa peräkkäin, ja kaksi allekkain.
Vierailija kirjoitti:
Katseista. Hakeutuvat helposti toistensa seuraan.
Eihän tuo ole sähköä, vaan selvää lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Yleissähkömittarilla tietenkin. Mittaa esimerkiksi resistansi.
Tämä on totta. Juuri näin mieheni toimi 25 vuotta sitten.
Riippuu jännitteestä, mutta suurjänniteiset kipinöivät, savuavat ja voivat syttyä palamaan. Lisäksi haisee palaneelta lihalta.
Ai miten ulkopuoliset huomaa sen? Ei välttämättä mitenkään jos haluavat peitellä asiaa. Olen itse kokenut valtavaa kemiaa yhden työpaikan miehen kanssa. Jähmetytään vaan tuijottamaan toisiamme, silmäpeliä, kerran osuttiin kahdestaan hissiin ja tunnelma oli jotenkin todella sähköinen ja jännittynyt, tuijotettiin toisiamme eka peilin kautta ja sitten normaalisti :D Vieläkin muistelen tota tilannetta lämmöllä. Kerran käytävällä käveli mua vastaan ja katsoi silmät sädehtien mua niin pitkään ja hymyili… Huh!
J <3
Minä kuvittelen tuntevani sähköä ja kemiaa erään työkaverin kanssa.. Tässä outoa on se, että olemme molemmat heteronaisia. Ainakin tähän asti olen luullut olevani hetero.
Jännitteen tuntee paineena perslävessään, kun siellä on miehen jäykkä heppi.
Mistähän tämmönen johtuu?
Itsellä tilanne oli sillä sekunnilla selvä kun henkilö astui huoneeseen. Ulkoisesti ei edes omaa tyyppiä, ja muutenkin ihan eri maailmasta. Silti voisi sillä latauksella pyörittää pientä kylää. Eikä varmasti jää muilta tilassa olleilta huomaamatta, ihan kun oltais kahdestaan.
No sanotaan näin että sitä ei voi huomaamatta.