Miksi eläimet näyttää aina niin iloisilta ja ovat aktiivisia?
Esimerkiksi koirat ja linnut. Tuolla ulkona kun katselee vaikka sorsia niin aina ovat niin aktiivisia vaikka on lunta ja pakkasta, niitä ei näytä kelit masentavan.
Kommentit (68)
Kyllä muistakin elämistä saadaan masentuneita kun tarpeeksi kiusataan, tästä on psykologista tutkimusta.
Ehkä ne ei mieti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai en mä vaan tiedä, onko ne nyt iloisia vai ei.
Iloisena juoksevat kohti kun näkevät minut.
Kyllä kissa näyttää välillä surulliselta.
Oi katsohan lintua oksalla puun ,se laulaa niin kauniisti aina.
ei huolet sen mieltä ne paina ,se laulaen luojaansa kiittää .
sanat sekaisin meni mutta on laulu.
Ne ei vaivaa päätään elämän tarkoituksella.
Niiden on pakko olla aktiivisia tai ne kuolee. En tiedä onko ne mitenkään iloisia kuitenkaan.
Masentunut eläin ei pitkään viserrä.
Linnuilla ei oikein ole ilmeitä, koirat voivat näyttää surullisilta.
ne täyttää tehtävänsä,siksi ne on iloisia.
Oletan elävät hetkessä? opetele sinäkin. Eilinen on jo mennyt,sitä et saa takaisin ,huominen ei viellä tullut.Elä siis tämä päivä kerralla .Kohtele ihmisiä niin kuin toivoisit heidän kohtelevan sinua. Jos elämässäsi on ihmisiä jotka nekatiivisa,jätä ne taaksesi.Vaikka jäisit yksin. Avaa uusia ovia.Niin olen minäkin tehnyt ja voi hyvin vihdoin!
Vierailija kirjoitti:
ne täyttää tehtävänsä,siksi ne on iloisia.
linnut laulaa jo yöllä keväällä.
Ne ei muista menneitä vaan elää hetkessä.
Ufot ruokkivat eläinten sielut ja ihmisiä taas kehitetään sekä kasvatetaan. Muutenkin elämä on ihmiselle paljon vaativampaa kuin eläimille. Monet ihmisistä ovat yksinäisiä ja eläimet taas laumoissa. Eläimet ovat kuin robotteja ja sen takia ei huolet paina, paitsi joskus jos esim ihminen on kohdellut kaltoin.
Eläinten naaraat antaa, naiset ei. Se on päälimmäinen ero.
Ai en mä vaan tiedä, onko ne nyt iloisia vai ei.