Miehen kaveri oli käymässä ja mies käski minun nostaa sukat lattialta.
Istuin olohuoneessa ja he olivat keittiössä niin yhtäkkiä kuului "SIIRI HEI ,TUUPPA NOSTAMAAN NÄÄ SUKAT LATTIALTA". Hävetti ja menin sinne ja nostin ne , ja mies jatkoi "ja sit toi laukku pois tosta, montako kertaa se pitää sanoa, että niitä ei jätetä lattialle tollalailla että joku kohta niihin kompastuu" ja tuon kompastuu sanan sanoi sillein että venytti sitä loppuosaa. Ymmärrän sinänsä kun on paljon tarkempi siivouksessa ja kaikki pitää olla aina tiptop ja oikeilla paikoillaan ja tästä tulee paljon kinaa, mutta miks ei itse voinut nostaa ja olla nolaamatta mua kun kaverinsa oli käymässä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ja jäit, koska...?
Oisin pakannut laukkuni.
Siis oletko tosissasi? :D
Mikset tehnyt niitä asioita ajallasi?Et olisi tullut nolatuksi? Itse sallit tilanteet. Sellaista se on kun on tossun alla ettei joudu taivasalle!
Mies teki väärin. Suosittelen eroa. Jatkossa etsi sellainen mies joka ei sukista hätkähdä ja laukun tuo luoksesi.
.. Vaikka jännällä tavalla, jos ei muuten ole jännä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jäit, koska...?
Oisin pakannut laukkuni.Siis oletko tosissasi? :D
Todennäköisesti sitä laukkua ei koskaan olisi edes pakattu sitä varten että muutettaisiin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tehnyt niitä asioita ajallasi?Et olisi tullut nolatuksi? Itse sallit tilanteet. Sellaista se on kun on tossun alla ettei joudu taivasalle!
Unohdin ne siihen ja on mulla omakin koti enkä ole tossun alla, tein sen kohteliaisuudesta. Voisin mä kotiinkin mennä mutta miehellä isompi telkkari ja kivempi nojatuoli eikä naapureita.
Seuraavaksi ap etsii hampaitaan sohvan alta tai jostain muualta. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kenen sukat?
Minun sukat jotka unohdin siihen. Silti mies olisi voinut nostaa ne kun tuli kaverinsa kanssa ja huomasi ne koska tiesin että unohdin ja itse en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen sukat?
Minun sukat jotka unohdin siihen. Silti mies olisi voinut nostaa ne kun tuli kaverinsa kanssa ja huomasi ne koska tiesin että unohdin ja itse en.
Ei varmaan halua nostella toisten haisevia sukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen sukat?
Kuulostat lokilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen sukat?
Ne eivät kuitenkaan häirinneet miestä ennen kuin tämä kaveri sattui tulemaan kylään. Kuulostaa kyllä oikein "unelmamieheltä".
Kuulostaa että mies on juntti joka ei osaa käytöstapoja. Halusi esitellä kaverilleen kuinka hänellä on tottelevainen ja tossun alla oleva puoliso. Aika wt.
Nauti nyt siitä alfasta kun oot kerran sellaisen hankkinut. Vuf vuf, jees master!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen sukat?
Kuulostat lokilta.
En ole lokki, olen enemmänkin sellainen puurohuo-ra.
Asetelma on ohan tuttu, mutta yleensä vastaavasti komennetaan teiniä, ei sentään kumppania.
Silti ihmettelen, miksi sun hikiset sukat oli just keittiössä.
Se mies kouluttaa sinusta orjaa itselleen. Kun olet 5 vuotta tehnyt kaikki työt kotona, hän heittää sinut ulos tyhjin käsin. Tilalle tulee ehkä joku nuorempi ja vikkelämpi.
Ja jäit, koska...?
Oisin pakannut laukkuni.