Mies ehdottaa toista miestä, haluaisi katsella
Hei, miten edetä, jos viimein haluaisinkin tarttua miehen ehdotukseen siitä, että harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa, kun hän katselisi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ekana kehottaisin rauhassa miettimään asiaa, keskustelemaan aiheesta kyllästymiseen asti, odottaa jonkin aikaa ja varmistamaan että ajatukset pysyy samana.
Monella toi on fantasia, mut sit kun oma mamma lutkuttaa jonkun lähes ventovieraan kepakkoa silmien edessä todellinen ajatusmaailma ja tunteet voi erota tuosta ensiajatuksesta hyvinkin eri suuntaan.
Sit se itse kaveri varmaan kannattaa etsiä netistä, halukkaita löytyy kasapäin ja voitte yhdessä valita mieleisen.
Ennen itse aktia kannattaa tavata jossain tapahtumapaikan ulkopuolella, että näkee vähän miten kemiat kohtaa yms.Itse aktiin pelisäännöt, tyyliin mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja jos joku haluaa lopettaa kesken, niin sen on oltava kaikille ok.
Olin alussa tällaista kuviota vastaan tai en innostunut siitä ollenkaan ja mmärrän, mitä sanot siitä, että tositilanteessa fiilikset voivat muuttua, itsekullakin. Olen vain ymmärtänyt, että hän saisi kiksejä nimenomaan siitä, että se onkin vieras mies, joka puolisoa tyydyttää, ja että oma nainen innostuu touhusta.
Hyvät neuvot joka tapauksessa. Kiitos paljon.
Omia kokemuksia?
Ei ole omia kokemuksia.
Keskustelua ja ajatuksia on ollut, mutta kun kumpikin hieman epäröi, niin katsottu parhaaksi ottaa iisisti koska meidän mielestä kummankin on oltava 100% varma ennen kun tollaiseen lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omia kokemuksia.
Keskustelua ja ajatuksia on ollut, mutta kun kumpikin hieman epäröi, niin katsottu parhaaksi ottaa iisisti koska meidän mielestä kummankin on oltava 100% varma ennen kun tollaiseen lähtee.
Itsellä tuttavapiiristä 20 vuoden takaa kokemus, jossa tällaisen leikin jälkeen, tosin useiden tapaamisien jälkeen saman miehen ollessa kyseessä, nainen jätti puolisonsa ja lähti tämän toisen miehen mukaan.
Onko sulla suositella tiettyä foorumia, jolta voisi mahdollisesti etsiä sitä toista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ekana kehottaisin rauhassa miettimään asiaa, keskustelemaan aiheesta kyllästymiseen asti, odottaa jonkin aikaa ja varmistamaan että ajatukset pysyy samana.
Monella toi on fantasia, mut sit kun oma mamma lutkuttaa jonkun lähes ventovieraan kepakkoa silmien edessä todellinen ajatusmaailma ja tunteet voi erota tuosta ensiajatuksesta hyvinkin eri suuntaan.
Sit se itse kaveri varmaan kannattaa etsiä netistä, halukkaita löytyy kasapäin ja voitte yhdessä valita mieleisen.
Ennen itse aktia kannattaa tavata jossain tapahtumapaikan ulkopuolella, että näkee vähän miten kemiat kohtaa yms.Itse aktiin pelisäännöt, tyyliin mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja jos joku haluaa lopettaa kesken, niin sen on oltava kaikille ok.
Kannattaa todella miettiä moneen kertaan. Se muuttaa kaiken ja sitä ei saa tekemättömäksi jos kaduttaa. Kokemusta on
Ostaisin seksikkäitä alusvaatteita ja korkkarit Ym. ja sanoisin miehelleni ok. selvä sitten, mutta sä saat etsiä ne partnerit. Ei tulisi ongelmaa tuon partnerin kanssa. Näin minä olen toiminut ja... homma on toiminut oikein tyydyttävästi alkujäykistelyn jälkeen. Tuttujen kanssa ehdoton ei ja nuoremmat kundit on hyviä.
Paljon pantu 45v. Rouva kirjoitti:
Ostaisin seksikkäitä alusvaatteita ja korkkarit Ym. ja sanoisin miehelleni ok. selvä sitten, mutta sä saat etsiä ne partnerit. Ei tulisi ongelmaa tuon partnerin kanssa. Näin minä olen toiminut ja... homma on toiminut oikein tyydyttävästi alkujäykistelyn jälkeen. Tuttujen kanssa ehdoton ei ja nuoremmat kundit on hyviä.
Oletko aina tykännyt miehesi sinulle valitsemista seksikumppaneista?
Onko uusilla miehillä ollut isompi kalu kuin miehelläsi? Mikäli on, onko se vaikuttanut jotenkin miehesi käytökseen?
Millaista seksiä olet harrastanut muiden miesten kanssa miehesi katsellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa todella miettiä moneen kertaan. Se muuttaa kaiken ja sitä ei saa tekemättömäksi jos kaduttaa. Kokemusta on
Olitko siis aisuri? Kaduit sitä, että päästit puolisosi peuhaamaan muiden miesten kanssa?
Oliko se aluksi kuitenkin kiihottavaa? Katselitko vain puolisosi toimia toisen miehen kanssa?
Aisureita, jotka haluavat kertoa vinkkinsä?
Hei ap. Oletko kuinka kuan tätä asiaa miettinyt? Onko miehesi painostanutsinya tässä asiassa?
Itse ehdotin vaimolle vierasta, mutta ottikin tuttava miehen. Oli upeampaa livenä kuin fantasiana. Kesti 4v kunnes kaveri muutti ulkomaille. Kannatti valita tuttu, tiesi mukavaksi kaveriksi ja mahdollisti sekstailut kenenkään epäilemättä tiivistä seuraamme.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Oletko kuinka kuan tätä asiaa miettinyt? Onko miehesi painostanutsinya tässä asiassa?
Mieheni ehdotuksesta jo vuosia, tunnustan, ehkä 6-7. Ei ole sen jälkeen ottanut asiaa puheeksi, joten ei ole ollut painostusta.
Mietin nyt sitä, että jos tämä asia etenisi, mitkä olisivat mieheni fiilikset hänen nähdessään minun nauttivan toisen miehen kanssa - todennäköisesti kiihkeämmin kuin enää hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin vaimolle vierasta, mutta ottikin tuttava miehen. Oli upeampaa livenä kuin fantasiana. Kesti 4v kunnes kaveri muutti ulkomaille. Kannatti valita tuttu, tiesi mukavaksi kaveriksi ja mahdollisti sekstailut kenenkään epäilemättä tiivistä seuraamme.
Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Voisitko valottaa vielä omia tuntemuksiasi? Onko se juttu tässä sinulle juuri se, että saat keksit ja nautit siitä, kun näet jonkun toisen miehen naivan puolisiasi ja että puolisosi nauttii tästä? Onko sen näkeminen ollut ihan ok sinulle koko ajan? Entä runkkaatko sinä heitä katsellessasi? Osallistutko? Otatko vaimosi heidän paneskelunsa jälkeen? Jne.
en tiedä luinko väärin rivien välistä, mutta jos mies ehdottanut AP:lle asiaa 6-7 vuotta sitten viimeksi, niin onkos AP:ta ruvennut kiinnostamaan/kiihottamaan ajatus, että saisi vierasta miestä? Jos jo etukäteen on hieman fiilis, että et olisi enää sen jälkeen yhtä kiihkeä oman miehesi kanssa?
Eli kaipaatko vaihtelua?:) Kieltämättä itselläni on jo yli 15 vuotta, kun olen viimeksi ollut jonkin toisen naisen kanssa ennen nykyistä puolisoani, niin eilen mietin ohimennen että miten jännittäisikään suudella uutta naista, riisua hänet, avata naisen rintsikat, suudella rintoja.. :) No, näin se elämä menee:)
terv. Mies 46v. kirjoitti:
en tiedä luinko väärin rivien välistä, mutta jos mies ehdottanut AP:lle asiaa 6-7 vuotta sitten viimeksi, niin onkos AP:ta ruvennut kiinnostamaan/kiihottamaan ajatus, että saisi vierasta miestä? Jos jo etukäteen on hieman fiilis, että et olisi enää sen jälkeen yhtä kiihkeä oman miehesi kanssa?
Eli kaipaatko vaihtelua?:) Kieltämättä itselläni on jo yli 15 vuotta, kun olen viimeksi ollut jonkin toisen naisen kanssa ennen nykyistä puolisoani, niin eilen mietin ohimennen että miten jännittäisikään suudella uutta naista, riisua hänet, avata naisen rintsikat, suudella rintoja.. :) No, näin se elämä menee:)
Olet kyllä oikeilla jäljillä, joskaan seksi mieheni kanssa ei ole viehättänyt minua enää jokuseen vuoteen. Mietin, että jos hän kerta kiihottuisi nimenomaan siitä, että näkisi minun sekstailevan toisen miehen, niin hän saisi enemmän seksuaalista tyydytystä elämässään. Toki myönnän, että toivon sitä tällaisessa kuviossa myös itselleni. Jännittää vain se, että hän alkaakin itse katumaan. Mutta jos nyt olen ymmärtänyt oikein, hänelle parasta nautintoa tuo nimenomaan sen näkeminen, kun vieras mies ja minä harrastamme seksiä.
Pitää nyt vastata tähän kun on omaa kokemusta tästä ja hyviä sellaisia nuoruudesta...Lähti meillä aivan sponttaanisti kun vihjaisin naiselleni rakastellessamme että haluaisiko hän rakastella kaverini kanssa joka asui naapurissa niin naiseni vastasi ihan pienen harkinnan jälkeen että toki sopii. Ehkä helpotti että kaverini oli suht komea yms...muutenkin naiseni mieleen.
Soitin kaverille jo samana iltana ja heti kun oli alkuhämmästyksestä selvinnyt niin kyllä sopi ja tuli jo samana iltana sit vietettiin kaikki kolme ikimuistoinen yö ja kaikki olivavat aamulla tyytyväisiä sekä tyydytettyjä:)
Vierailija kirjoitti:
Pitää nyt vastata tähän kun on omaa kokemusta tästä ja hyviä sellaisia nuoruudesta...Lähti meillä aivan sponttaanisti kun vihjaisin naiselleni rakastellessamme että haluaisiko hän rakastella kaverini kanssa joka asui naapurissa niin naiseni vastasi ihan pienen harkinnan jälkeen että toki sopii. Ehkä helpotti että kaverini oli suht komea yms...muutenkin naiseni mieleen.
Soitin kaverille jo samana iltana ja heti kun oli alkuhämmästyksestä selvinnyt niin kyllä sopi ja tuli jo samana iltana sit vietettiin kaikki kolme ikimuistoinen yö ja kaikki olivavat aamulla tyytyväisiä sekä tyydytettyjä:)
Ihan kiinnostaa että paljaallako saitte silloin päästellä? Saiko naises vielä montakin kertaa naapurilta tämän jälkeen? Pääsikö makuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiinnostaa että paljaallako saitte silloin päästellä? Saiko naises vielä montakin kertaa naapurilta tämän jälkeen? Pääsikö makuun?
Tämä ystäväni oli hyvä tuttu meille molemmille ja siksi uskalsimme jättää kumin pois ja naisellani oli e-pillerit olisimme ottaneet uusiksi varmasti mutta pian tämän jälkeen tämä mies palasi entisen naisystänsä kanssa yhteen niin luonnollisesti emme sen jälkeen harrastaneet tälläistä hänen kanssaan.
Toki tuossa yhdessä kerrassa meni lähes koko yö ja unohtumaton kokemus jäi hyvässä mielessä kaikille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ystäväni oli hyvä tuttu meille molemmille ja siksi uskalsimme jättää kumin pois ja naisellani oli e-pillerit olisimme ottaneet uusiksi varmasti mutta pian tämän jälkeen tämä mies palasi entisen naisystänsä kanssa yhteen niin luonnollisesti emme sen jälkeen harrastaneet tälläistä hänen kanssaan.
Toki tuossa yhdessä kerrassa meni lähes koko yö ja unohtumaton kokemus jäi hyvässä mielessä kaikille:)
Oliko sinusta kiihottavaa nähdä, kun kaverinne pani naistasi?
Entä panitko sinä naistasi sitten, kun kaverinne oli lauennut naisesi pilluun? Oliko kiihottavaa painaa toisen spermaamaa pillua?
Haluaisin vain tietää, mistä sait kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinusta kiihottavaa nähdä, kun kaverinne pani naistasi?
Entä panitko sinä naistasi sitten, kun kaverinne oli lauennut naisesi pilluun? Oliko kiihottavaa painaa toisen spermaamaa pillua?
Haluaisin vain tietää, mistä sait kiksit.
No olin mukana alussa eli nuolin naistani kun hän lämmitteli kaveriamme eli otti häneltä suihin yms...Saatiin alkujännitys pois. Sitten siirryin syrjään kun he aloittivat rakastelun. Kiihottavinta oli nähdä heidän nauttivan ja etenkin naiseni joka ei peitellyt nautintoaan kertoi saaneensa yön aika kolme kertaa organismin aamulla. Etenkin nuo hetket kun naiseni laukesi oli ehkä se kiihottavin juttu.
Ennen itse aktia kannattaa tavata jossain tapahtumapaikan ulkopuolella, että näkee vähän miten kemiat kohtaa yms.
Itse aktiin pelisäännöt, tyyliin mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja jos joku haluaa lopettaa kesken, niin sen on oltava kaikille ok.