Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomalaisista 68 prosenttia kannattaa Suomen liittymistä Natoon, selviää MTV Uutisten teettämästä kyselystä.
Kommentit (3)
Suomalaisten natokannatus on muuttunut lyhyessä ajassa. Siihen suurin syy on putin ja ukrainan sota..Mä ainakin kehtaan sanoa että vielä uutenavuonna jos olisi kysytty niin olisin sanonut että suomen kuuluu pysyä itsenäisenä puolueettomana. Nyt on mieli muuttunut. Noihan on ihan kahjoja tossa naapurissa.
Oikeasti vihaa, raivoa ja inhoa niitä kohtaan. Miten nykyään voi olla noin sairasta porukkaa valtion johdossa? Onhan suomessakin sekoomus ja persut mutta ei nekään ole noin pihalla kuin venäjän kremlin klikki. Jos maailmassa olisi todellinen oikeus niin putin ja kumppanit tuomittaisi haagissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yllättäen tuo 32 prosenttia on maahan muuttajien osuus suomessa.
Alue: Aihe vapaa
No prosessi kestää aikansa, vielä 1,5kk sitten lukemat oli ihan toista.