Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelijat

Vierailija
05.10.2015 |

Saatteko synttärilahjoja vanhemmiltanne, jos, niin mikä on ollut tai olisi mieluinen? On hankittu järkevää, toiveiden mukaan, mutta jotain henkilökohtaista yleensä. Usein harrastuksiin liittyvää tai asuntoon jotain kivaa. Mutta kun nyt 23-vuotiaalla ei ole toivetta. Joko on "kasvanut liian isoksi" saamaan vanhemmilta synttärilahjaa? Ensi vuonna todennäköisesti valmistuu, joten asuntoon ei tässä vaiheessa kannata kovin ihmeitä enää laittaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä sain tekstarin mun vanhemmilta kun mulla oli 23-v. synttärit :D Vaikka muuten ovatkin rakastavia ihmisiä niin ei ton kummempaa ruvenneet järkkäilemään. Se oli mulle ihan ok koska samallahan mä ikään kuin sain siinä luvan laittaa heillekin vaan tekstarit merkkipäivinä... (Okei, myönnän, salaa olen pikkuisen harmissani koska minusta merkkipäivä olis ihan hyvä "teko"syy raahautua kylään pullakahveille.)

t. 25-v opiskelija

Vierailija
2/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa jos en tarvitse/toivo erikseen. Ei haittaa yhtään :)

25v. Opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaralahjoja on vähän vähemmän viime vuosina tullut, mutta käyn aina kotona syömässä jotain hienompaa synttäreiden aikaan :)

Vierailija
4/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ostetaan synttärilahjat niin äidille kuin tyttärille perheessä! Onhan se ihanaa saada muistamisia, eikä koskaan ole liian vanha lahjoille mun mielestä. :)

Vierailija
5/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joka vuosi vanhemmat lähettävät postissa onnittelukortin, jonka välissä yleensä rahaa, tai sitten kortissa lukee että tilille on laitettu rahaa. Yleensä siis kyse on jostakin 50-100 eurosta, jolla siis tarkoitus että voisin ostaa jotakin mitä itse haluan. :) Olen 25v ja tätä vanhemmat ovat tehneet jo viitisen vuotta, minkä olen ollut opiskelemassa.