Prismavaatteet
Minua huvittaa ja samaan aikaan ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka arvostelevat toisia ihmisiä sen perusteella mistä he ostavat vaatteensa, minkä hintaisia ja minkä merkkisiä ne ovat. Onko sillä niinkuin muka jotain merkitystä? Ihan sama vaikka joku ostaa vaatteensa sieltä prismasta tai jostain merkkiliikkeestä, samat paikat niillä vaatteilla peittyy.
Minua ei ainakaan huvita mennä vaateliikkeeseen maksamaan hirvittäviä summia vaatteista jotka voi ostaa ihan marketistakin, ja ennen kaikkea ne voi ostaa kaikessa rauhassa ilman, että joku "asiantuntija" tulee tyrkyttämään apuaan ja samalla arvostelemaan. Sattuu olemaan vielä yleensä joku keskivertoa paremman näköinen nainen, joka nauraa kaltaisilleni junteille muutenkin. Kerran olen eksynyt merkkiliikkeeseen silloisen kaverini kanssa, mutta en mene enää.
Merkkivaatteet on kuulemma parempaa laatua ja istuvat paremmin. Ihan sama minulle, koska kropassani ei ole mitään esiteltävää. Ja kestävyys on prismavaatteissa ihan hyvää luokkaa, yksiäkään paitoja tai housuja en ole saanut rikki käytössä. Yhdestä flanelipaidasta kylläkin onnistuin irrottamaan napin, mutta se paita onkin jo lähemmäs kymmenen vuotta. Senkin sai aika näppärästi ommeltua kiinni.
Olenko ainoa joka vannoo näiden prismavaatteiden nimeen?
Terveisin Naispelko22
Kommentit (8)
Prismassa on kauniita vaatteita. Tykkään. Juhlavaatteetkin mulle sieltä löytyy ja ne Premodan farkut on hyviä.
Mua ärsyttää suunnattomasti ne, jotka ostaa kiloittain kaukoitämaista orjatyövoimalla tehtyä paskaa. Aivan sama, mistä kaupasta.
Pitäiskö joskus vähän miettiä, onko mitään järkeä? Pitäiskö joskus vähän miettiä sitä ostostaan, ja ostaa sellainen mistä varmasti pitää, eikä sellainen parikertaa ja roskiin -vaate?
No minä en ainakaan kehtaisi ostaa prismasta vaatteita, paitsi ehkä juuri avaamisen jälkeen arkipäivänä kun sielä ei ole ketään. Häpeäisin silmät päästäni jos vaikka naapurini näkisi minut joku rääsy kädessä prisman kassalla.. Ja vaikka ei sielä ketään tuttuja olisikaan niin olisi se silti noloa..
N22
Itse olen sitä mieltä mistä ne vaatteensa ostaa. Kirpputorilta, marketista tai ökykalliista liikkeestä kunhan itelle kelpaa ja vaatteet mitä pukee lapsille voisi "pitää itsekkin"
Ja toki tähän vielä, että en todellakaan ymmärrä niitä jotka ei ymmärrä markettivaattteiden ostajisa, siis OMG, köyhät luuserit jne.
Saa jokainen ostaa mistä haluaa kuhan ei pidä sitä äitiden/isyyden meriittinä miten kalliita vaatteet lapsella on päällä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:15"]
No minä en ainakaan kehtaisi ostaa prismasta vaatteita, paitsi ehkä juuri avaamisen jälkeen arkipäivänä kun sielä ei ole ketään. Häpeäisin silmät päästäni jos vaikka naapurini näkisi minut joku rääsy kädessä prisman kassalla.. Ja vaikka ei sielä ketään tuttuja olisikaan niin olisi se silti noloa..
N22
[/quote]
Toivon sydämeni pohjasta, että tuo oli läppää. Pakko olla, koska ei kukaan voi olla noin typerä.
Terveisin Naispelko22
Käytän paljon markettivaatteita, ovat todella hyvälaatuisia. Olen huomannut että ihmisillä on usein vääristynyt mielikuva niistä N21
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:18"]
Käytän paljon markettivaatteita, ovat todella hyvälaatuisia. Olen huomannut että ihmisillä on usein vääristynyt mielikuva niistä N21
[/quote]
Johtunee siitä, että ne vaatteet ovat juntien juttu. Siksi ei voi käyttää kun menee maine, näin siis nuorten keskuudessa. Mainehan menee jos käyttää merkkivaatteita, mutta väärää merkkiä.
Terveisin Naispelko22