Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitaja, miksi käytät voimakasta hajuvettä töissä?

Vierailija
05.10.2015 |

Juuh, olen tässä jo viikon vuodeosastolla ihmetellyt hoitajien pokkaa. En edes ole niitä pahamaineisia yliherkkiä kaikelleallergisia, olen vain nuori 24v. potilas jolla on pahat niska-selkäkivut (ja joka itsekin käyttää hajuvesiö terveenä) Kaikenlainen liike tekee pahaa ja yltyy lopulta kovaksi, sietämättömäksi päänsäryksi ja vihlonnaksi. Ylösnouseminen pyörryttää ja kaikki aistiärsykkeet ovat ylivoimaisia.

Asiaa ei auta ne hoitajien hajuvedet. Siis kunnon parfyymit!! Silmät kiinni pystyn haistamaan kuka kulkee huoneesta sisään. Pahinta on ne tuoliin auttamiset ym. lähikontaktit, joissa tunnen pyörtyväni ja ajattelen vain että olisipa jo ohi äkkiä. Yhdelle jo sanoin asiasta, kun tunsin pökertyväni siirrettäessa, mutta vastaus oli vain outoa mutinaa.

Onko tämä normaalia työyhteisöissä, muuttuuki se normaaliksi kun kaikki haluavat käyttää töissä parfyymejä? Onko linjoilla ketään hoitajaa antamassa selitystä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisessa synnytyksessä yhdellä kätilöistä ja vierihoito-osastolla yhdellä opiskelijalla hajuvettä. Oli kyllä aika kauheaa,sain päänsärkyä. Olis pitänyt huomauttaa, mutten jotenkin osaa.

Vierailija
2/2 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano aiheesta reippaasti osastolla missä olet! Meillä on todella tiukka linja hajuvesien suhteen ja niistä huomautetaan jos niitä on. Olen siis sairaalassa töissä. Ihmeellistä jos siellä ei puututa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla