KENELLÄ ON POKKAA VARASTAA KIRPPUTORILTA
Oon myynyt paljon tavaraa kirpputorilla ja joka kerralla oon huomannut tavaraa häviävän. Se on helppo huomata päivittäistä myyntisaldoa seuraamalla. Myyntiin en ole koskaan vienyt mitään arvokasta korkeintaan 7 euron kappalehintaan. Tällä kertaa kuitenkin vein myyntiin kerran käytetyn trenssin ja uuden veroisen toppatakin 25e kappale hintaan (uutena 100e/kpl luokkaa) Heti seuraavana päivänä oli takit tiessään hälyttimistä huolimatta. Ymmärrän kyllä, että aina tällainen riski on olemassa, kun tavaraa kirppikselle vie, mutta kuka helvetti varastaa kirpparilta?!
Kommentit (26)
Teinit varastaa eniten ainakin meillä. Sovarit täynnä irti revittyjä hintalappuja.. Sitten nämä "ammattimaisemmat" varkaat (jioskus ulkomaalaisia) vie hälyttimilläkin olevia.
En tiedä, mutta halveksun. Syvästi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:40"]Mun mielestä on rappion huippu jos varastaa kirpparilta. Aivan sairasta, ja sääliksi käy.
[/quote] Sairainta on varastaa joku euron arvoinen rihkamakoru.
[/quote]
Tai lelu! Multa on pöllitty leluja kirpulla. Onpa kiva antaa lapselle varastettu lelu! Mitähän näiden varkaiden lapsista kasvaa? Uusia varkaita?
Jokaseen kirpparille pitäis laittaa sellanen siviilivaatteissa oleva vartija. Sitten tarkistaa mitä ihmiset vievät sovituskoppiin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:40"]Mun mielestä on rappion huippu jos varastaa kirpparilta. Aivan sairasta, ja sääliksi käy.
[/quote] Sairainta on varastaa joku euron arvoinen rihkamakoru.
[/quote]
Tai lelu! Multa on pöllitty leluja kirpulla. Onpa kiva antaa lapselle varastettu lelu! Mitähän näiden varkaiden lapsista kasvaa? Uusia varkaita?
[/quote]Sepä se. Kun pahuus saa ihmisessä vallan, se tekee paljon tuhoa. Voisiko olla ,että osa myy varastamansa tavarat eteenpäin? Esim. netissä tai toisella kirpparilla?
Uskomatonta touhua kyllä!
Sellainen ihminen on jostain syystä niin kova sydämestään, että pystyy varastamaan.
Toivoisin silti varastajalle nöyrtymistä ja tapojensa muuttamista.