Kertokaa parhaat kondomit ??
Hakusessa olisi hyvä kondomi joka olisi suht ohut niin ettei veisi liikaa tuntoa ja olisi miellyttävä käyttää? Magicia ollaan kokeiltu ja on tavattoman pieni miehelle ja puristaa ikävästi. Suurin osa noista rfsu kumeista taas haisee järkyttävälle ja se haju jää penikseen niin pahasti että monesti vaatii suihkussa käyntiä saada taas raikkaaksi. Kertokaa hyviä kondomeja ja makukondomeja mitkä on hyviä ? Tilaatteko netistä vai ostatteko kaupasta kumit? Kondomikuninkaalta ainakin löytyy valtava määrä erinlaisia
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä eurooppalaiset tasapaksut mallit on pelkkää roskaa. Jenkkikortsuissa on löysä yläosa, mutta alhaalta varresta puristaa niin että seisokki on kova eikä mitään valu ulos. Sillä panee mieluummin kuin paljaalla. Tunto parempi.
Näitä kannattaa tilata nettikaupasta. Melkein kun panisi ilman. Ei purista terskaa ja juuresta pullistaa koko värkin isommaksi. Melkein parempi panna näillä kuin ilman. Toi R-kiskan kaikki mallit tulee jostain Kiinasta. Sopii teinipojille kun muutenkin tulee alle minuutin, mutta kokeneemmille jenkit on parhaita.
Kokeilen. Sama vaikutus kun penisrenkaalla. Parasta kortsuja ajatellen se, että nuppia ei puristeta verettömäksi vaan tunto säilyy tosi hyvin. Juttuun oli tullut muutama alapeukku, ilmeisesti peppupuolen poikia jos täytyy säilyttää värkki suippona.
Mikä on peppupuolen poika? Eiks sulla sitten ole peppua?
Mä luulen, että kaikilla on peppu. Toivottavasti ei tullut yllätyksenä. Peppupuolen pojilla tarkoitin niitä jotka työntelevät sinne. Parempi olla suippo niin mahtuu paremmin. Naisen kanssa suippo taas on huono. Ymmärrät kyllä kunhan kasvat aikuiseksi ja pääset kokeilemaan itse.
Vaikutat melko ennakkoluuloiselta, joka on sinänsä huvittavaa, koska yrität esiintyä kovastikin kokeneena "panomiehenä" (joka tuskin olet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä eurooppalaiset tasapaksut mallit on pelkkää roskaa. Jenkkikortsuissa on löysä yläosa, mutta alhaalta varresta puristaa niin että seisokki on kova eikä mitään valu ulos. Sillä panee mieluummin kuin paljaalla. Tunto parempi.
Näitä kannattaa tilata nettikaupasta. Melkein kun panisi ilman. Ei purista terskaa ja juuresta pullistaa koko värkin isommaksi. Melkein parempi panna näillä kuin ilman. Toi R-kiskan kaikki mallit tulee jostain Kiinasta. Sopii teinipojille kun muutenkin tulee alle minuutin, mutta kokeneemmille jenkit on parhaita.
Kokeilen. Sama vaikutus kun penisrenkaalla. Parasta kortsuja ajatellen se, että nuppia ei puristeta verettömäksi vaan tunto säilyy tosi hyvin. Juttuun oli tullut muutama alapeukku, ilmeisesti peppupuolen poikia jos täytyy säilyttää värkki suippona.
Mikä on peppupuolen poika? Eiks sulla sitten ole peppua?
Mä luulen, että kaikilla on peppu. Toivottavasti ei tullut yllätyksenä. Peppupuolen pojilla tarkoitin niitä jotka työntelevät sinne. Parempi olla suippo niin mahtuu paremmin. Naisen kanssa suippo taas on huono. Ymmärrät kyllä kunhan kasvat aikuiseksi ja pääset kokeilemaan itse.
Kyllä minä ainakin panen myös naista anaaliin, mutta minä olenkin panomies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita jenkkikortsuja saa? Merkkien nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vedän paljaalla, kerran täällä eletään.
Onks kuppa?
Tosiaan, ei ole paljaalla liian väkevää p....a tullut eteeni. Kortsu vie miehen nautinnosta suurimman osan. Vetäkää mieluimmin handuun kuin pistätte molon.e kortsun sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kokemuksia lukijoilla on Lidlin kondomeista?
LASSI Näitä olen viimeaikoina käyttänyt. Cassic on minulle napakka ja tuntuu paksulta ja siten kestän naimista pitempään. yhtään en ole saanut naimalla rikki. Sensitiveäkin olen käyttänyt ja on ohuempi ja tuntuma siten hyvä. Näitä yleensä käytetään pikapanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kokemuksia lukijoilla on Lidlin kondomeista?
LASSI Näitä olen viimeaikoina käyttänyt. Cassic on minulle napakka ja tuntuu paksulta ja siten kestän naimista pitempään. yhtään en ole saanut naimalla rikki. Sensitiveäkin olen käyttänyt ja on ohuempi ja tuntuma siten hyvä. Näitä yleensä käytetään pikapanoissa.
Sensitiveä ei saa enää kaupoista. Ilmeisesti valmistus lopetettu.
MySize 64 suosittelen... Ai niin tosiaan joillekin 64 voi olla liian väljä, joten sitten vaan jotain vähän pienempää kokoa.
Okeido oli ainakin 90-luvulla kovassa käytössä ja mahtui tämmöisen vähän isommin varustellunkin päälle. Tais olla ensimmäisiä ohuitakin siihen aikaan.
sultan ultra thiniä , durexin pleasure me ja rfsu thin on vakiokotrsut joita ostanut varmaan sen 5 vuotta enemmän tai vähemmän. Vinkatkaa jos tiedätte muita hyviä. Magic ja monet muut peruskortsut tahtoo rullautua pois kullin päältä kesken touhun tai puristaa liikaa. Kai mulla on tavallista paksumpi kulli sitten
m30
Naisena ostan apteekista naistenkortsuja,ei tarvi miehen tai hoitojen sitten käyttää
Ennen vanhaan kun lähdin tyttöjen kanssa miesjahtiin Ruotsin laivoille, ostin aina veskan puolilleen Suki-Sukia. Kyllä niitä menikin aina hirmuisia määriä, mutta enpähän saanut tauteja. Kaipaan noita aikoja kun sai hyttiin panemaan kenet vain halusi.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ostan apteekista naistenkortsuja,ei tarvi miehen tai hoitojen sitten käyttää
"Perinteiset" naisten kondomit ovat aika tyyriitä ja hankalia käyttää.
Iltasanomat uutisoi jokunen vuosi sitten, että ns. uusi naisten kondomi mahdollistaisi orgasmin 100% varmuudella. Olisi kiva kuulla kokemuksia.
Sultanin ulta thin. On niin ohutta, että hajoaa heti. Saa sitten vedellä ilman kumin tuomaa tunnottomuutta.
Pasante Super King 69mm on minulle sopiva. Kaluni on 17/17 joten tavallisen kokoiset kortsut ovat erittäin ikäviä laittaa paikoilleen ja puristavat tunnon pois.
Ovat lisäksi erittäin edullisia. Englannista saa E-bayn kautta kolmen kympin paikkeilla 150 kpl.