Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön suhde

Vierailija
05.10.2015 |

Ehdotuksia seksittömään suhteeseen, vaimo ei ole aikoihin koskenut, tehnyt minkäänlaista aloitetta läheisyyteen. 

Kun otan asiaa puheeksi, tulee silmille ja yllättäin asia kääntyy minun syyksi. 

Korjaan asiaa, ei aivan 100% seksitön ole mutta todella vähäistä. 

Puhumalla asia ei näytä ratkeavan. 

Pitäiskö hoitaa vakipano kun ei välttämättä erotakaan heti kannata. 

Neuvoja kiitos. 

M40hki

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa. Kato peliin sieltä kyllä löytyy osasyy seksittömyyteen.

Vierailija
2/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ehkä ratkea puhumalla, mutta kuuntelemalla se voi ratketa. Kuuntele vaimoasi - mitä hän sinulle kertoo? Millä tavalla tilanne on sinun syysi ja miten voisit korjata asian?

Minulla on mieheni kanssa samanlainen tilanne, paitsi että seksittömyys on todellakin 100-prosenttista, on ollut jo vuosia. Mieheni loukkasi minua kerran pahasti sanomalla jotain sensuuntaista, että olen aina kerjäämässä. Ajattelin että sai olla viimeinen kerta kun teen aloitteen, ja päätökseni olen pitänyt. Tosin myöhemmin mieleeni on tullut, että ehkä mieheni ei ollut tarkoitus loukata minua, vaan enemmänkin imarrella itseään.

Vierailija
4/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on kovasti solmussa. Joku aika sitten sain selville että vaimolla suhde työkaverin kanssa. 

Ajattelin että olis hetkellinen juttu mutta toisin taitaa olla. Jokseenkin vain alkaa tulemaan tunteettomaksi kun ei mitään kosketusta tai läheisyyttä. 

Vierailija
5/5 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no millasia syytöksiä sieltä tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän