Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazer on pilannut myös Pätkiksen!

Vierailija
05.10.2015 |

Ei ole todellista! Olen sen verran pahoittanut mieleni näistä resepti"uudistuksista", että harkitsen vakavasti boikottia. En ymmärrä :( Pitää ehkä harkita myös suklaan vaihtamista johonkin muuhun - niin mihin?? :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että vaihtaisivat pandan juhlapöydän konvehdit paremman makuisiin. Olis kiva nimittäin joku joulu syödäkin niitä useita rasioita mitä pukki kantaa..

Vierailija
2/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:03"]Kismetissäkin on palmuöljyä. Tsekkasin tänään. Ei erotu niin hyvin ku Fazerinasta.

Saippuassakin on palmuöljyä. Tiesittekö?
[/quote]
Saippuassa voi ollla mitä öljyä tahans sa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii! Nyt kyllä suutun :( Boikottiin koko lafka.

Vierailija
4/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäät. Nostaisivat ennemmin hintoja jonkin verran kuin pilaavat kaikki tuotteensa "uudistuksilla". >:(

Vierailija
5/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:32"]Parempaakin suklaata on olemassa kuin Fazer, suosiolla vaan vaihtamaan merkkiä. Kiinnostaa silti, mitä siinä Pätkiksessä on menty muuttamaan?
[/quote]
Mikä marketeissa myytävä olisi parempaa? Kalev ja marabou on mielestäni liian äklömakeaa. Tekeekö mikään muu valmistaja tummaa maitosuklaata kuin Fazer?

Vierailija
6/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se edellinen keskustelu josssa puhuttiin Fazerin maun huononemisesta on ilmeisesti poistettu? Jättäkää Fazerin suklaat kauppaan niin ehkä saadaan taaas jossain vaiheessa kunnollista laatua.

Vierailija
7/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa levyn 0.48€

Vierailija
8/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sattumalta sellaisia mini karkkipusseja joissa on salmiakkia ja hedelmäkarkkeja. Cloetta merkkinen ja ne oli paljon parempia kuin fazerin nimen alla olevat. Että siitä viisastuneena olen alkanut siirtyä muiden valmistajan makeisiin.

Vierailija
9/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:32"]Parempaakin suklaata on olemassa kuin Fazer, suosiolla vaan vaihtamaan merkkiä. Kiinnostaa silti, mitä siinä Pätkiksessä on menty muuttamaan? [/quote] Mikä marketeissa myytävä olisi parempaa? Kalev ja marabou on mielestäni liian äklömakeaa. Tekeekö mikään muu valmistaja tummaa maitosuklaata kuin Fazer?

[/quote]Mä rakastan Lidlin suklaita jopa enemmän mitä Marabouta. Fazerin tavislevyistä en oo kyllä koskaan piitannut, mutta nämä Geishat, Pätkikset sun muut ovat maistuneet kyllä.

Vierailija
10/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:46"]

Maapähkinäöljy korvattu rypsillä jossain vaiheessa.

[/quote]

Eeeei ymmärrä. Pätkis oli ainoita makeisia joita vielä söin. Miks pitää korvata tolleen joku raaka-aine melkeenpä pelkästään lamppuöljyks kelpaavalla aineella?
[/quote]

Maapähkinäöljy kelpaa dieselmoottoreihin sellaisenaan.

Vierailija
11/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä uudistuksilla haettiin "tasalaatuisia tuotteita". Hah!

Maku on ainakin tasalaatuisen kehnoa.

Vierailija
12/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaista suurin osa on nykyisin noita palmuöljyllä tai muulla halvalla  - ei niin suussasulavalla saati terveellisellä - kyllästettyjä. Voi kun kaikki kuluttajat nousisivat kapinaan ja saataisiin vanhat hyvät aidot maut takaisin. Suuri osa taitaa silti tyytyväisenä mussuttaa noita uuden reseptin tuotoksia huomaamatta eroa.

Vierailija
13/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:46"] Maapähkinäöljy korvattu rypsillä jossain vaiheessa. [/quote]   Eeeei ymmärrä. Pätkis oli ainoita makeisia joita vielä söin. Miks pitää korvata tolleen joku raaka-aine melkeenpä pelkästään lamppuöljyks kelpaavalla aineella? [/quote] Maapähkinäöljy kelpaa dieselmoottoreihin sellaisenaan.

[/quote]Eihän pätkiksessä ole ikinä maapähkinäöljyä ollut. Minä, maapähkinäallergikko, olen syönyt pätkistä vaikka kuinka.

Vierailija
14/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:09"]

Kusipäät. Nostaisivat ennemmin hintoja jonkin verran kuin pilaavat kaikki tuotteensa "uudistuksilla". >:(

[/quote]

Niinpä. Tarjotaan kakkaa, kun ihmiset ilmeisesti ostaa. Pitäisivät vaikka kalliimmat rinnakkaisversiot tiedostaville kuluttajille.

Vierailija
15/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä: onko tavalliselle Coca-Colalle tehty jotain? Nyt kahtena kertana se on maistunut Zero-Colalle vaikka on sokeri-cokiksen etiketissä.

Vierailija
16/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä sattumalta ;) Lidlin pähkinäsuklaapaketti. Ainesosaluettelo on tämänlainen: sokeri, hasselpähkinä (27 %), kaakaovoi, kermajauhe (12 %), kaakaomassa, täysmaitojauhe (3,5 %), herajauhe, emulgointiaine (auringonkukkalesitiini), luontainen vanija-aromi. Suklaassa kaakaota vähintään 33 %.

Niin mitä palmuöljyä te muut syötte?

Vierailija
17/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin pätkiksen ja ihmettelin makua. Muistin sen fazerinakeskustelun ja ajattelin ettei pätkistä ole muutettu mutta onkohan sitten.

Vierailija
18/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:46"] Maapähkinäöljy korvattu rypsillä jossain vaiheessa. [/quote]   Eeeei ymmärrä. Pätkis oli ainoita makeisia joita vielä söin. Miks pitää korvata tolleen joku raaka-aine melkeenpä pelkästään lamppuöljyks kelpaavalla aineella? [/quote] Maapähkinäöljy kelpaa dieselmoottoreihin sellaisenaan.

[/quote]Eihän pätkiksessä ole ikinä maapähkinäöljyä ollut. Minä, maapähkinäallergikko, olen syönyt pätkistä vaikka kuinka.

[/quote]

Kylläpä vaan on ollut..

Ainekset: sokeri, kaakaomassa, tärkkelyssiirappi, kaakaovoi, maapähkinäöljy, täysmaitojauhe, maitorasva, herajauhe, rasvaton maitojauhe, emulgointiaine (soijalesitiini), aromit (mm. piparminttuöljy, vanilliini). 
Saattaa sisältää pieniä määriä hasselpähkinää.

Vierailija
19/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä makeisvalmistajia vaivaa, kun karkkipusseja ei enää saa auki niin, että vetäisi pussien sivuista eri suuntiin, vaan pitää tehdä jokin ärsyttävä kolo karkkipussin yläkulmaan!

Vierailija
20/41 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen pätkiksen yli neljään kuukauteen ja niinkuin joku jo aiemmin sanoi - luulin ensin että se oli vanhentunut! Mutta sitten makusteltuani sitä, päädyin siihen lopputulokseen että reseptiä on muutettu. Hyi helv****. Mä olen shokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän