Suvi Teräsniskan olisi ehdottomasti pitänyt kuulua ” mestareihin”
Suvi on Suomen paras nais-artisti ja hänellä on pidempi ura kuin jollain Elli-Nooralla.
Joten Suvin kuuluisi olla tällaisessa kokoonpanossa ehdottomasti mukana.
Mutta Suvi on liian fiksu ja tällaisen yläpuolella. oikeestihan tämä on vähän jo jonkinlainen vitsi tämä mestarit jo typerän nimensäkin perusteella. Harmi kun lahjakas esiintyjä Vesala lähti tällaiseen. Muuten hyvä idea mutta mielestäni kaikki mestareihin kuuluvat laulajat eivät ole mitään huippu artisteja. Ja maku meni kun keksivät niin typerän nimen aluksi.
Kommentit (32)
Sitä ei saada mestattua, kun sen niska on terästä.
Onhan noita artisteja, aika moni niistä vois olla. Pitäis vaan olla kauhia hehtaarilava.
Suvi Teräsniska
Laura Voutilainen
Kaija Koo
Arja Koriseva
Vierailija kirjoitti:
Laura Voutilaisella pidempi ura ja enemmän menestystä.
Keikkabussin katolla petti miestään. Mestari ainesta vai kuinka? Hyi olkoon.
Paula Koivuniemi
Katri Helena
Kaija Koo
Summer Steelneck on kyllä mennyt hukkaan ulkomaille markkinoituna taiteilijanimenä :/
Ei Tersäniskalla ole omia kappaleita, joita olisi itse säveltänyt/sanoittanut. Toisaalta en tiedä onko Kaija Koollakaan. Vähän ihmetyttää tuo, että on 3 nuorta naista ja sitten Kaija. Että mitä? Eikö Kaija olisi just sopinut joidenkin enemmän oman ikäistensä kanssa, esim. Laura Voutilainen?
Iskelmägenreä vierastetaan edelleen, siksi ei Suvia eikä Lauraa. Kumpikin vaan on laulajina kovempi kuin moni näistä mestareista.
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniska
Laura Voutilainen
Kaija Koo
Arja Koriseva
Korisevan sijaan Vartiainen niin kokoonpano vastais odotuksia eli mestareita.
Vesala ja Ellinoora ei niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Iskelmägenreä vierastetaan edelleen, siksi ei Suvia eikä Lauraa. Kumpikin vaan on laulajina kovempi kuin moni näistä mestareista.
No iskelmägenreen ne nuo nykyisetkin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tersäniskalla ole omia kappaleita, joita olisi itse säveltänyt/sanoittanut. Toisaalta en tiedä onko Kaija Koollakaan. Vähän ihmetyttää tuo, että on 3 nuorta naista ja sitten Kaija. Että mitä? Eikö Kaija olisi just sopinut joidenkin enemmän oman ikäistensä kanssa, esim. Laura Voutilainen?
Eli mestari voi olla ainoastaan joson itse musiikkinsa tehnyt? Taitaa Vartiaisen hititkin olla muun kynästä kukn Jennin. Ja Vesalallaja Ellinooralla ei hittejä olekaan vaikka itse sitä kuraa väsäävät, ehkä just siksi.
Kyllä Teräsniska olis ehdottomasti yks tän ajan mestareista jos puhutaan naislaulajista tässä maassa.
Teräsniska on ylimielinen eli Elli-Noora parempi.
Suvi itse täällä kirjoittelee kehuja itselleen.
Behm ois ollu hyvä Kaija Koon tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Paula Koivuniemi
Katri Helena
Kaija Koo
Eli eläkeläiset
Anita Hirvonen on ainoa oikea mestari.
Ei nämä ole sellaisia mestareita kukaan, eivät vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula Koivuniemi
Katri Helena
Kaija KooEli eläkeläiset
Siinä olisi hyvä nimi, ellei Eläkeläiset olisi jo toimiva bändi. Mutta Eli Eläkeläiset Elämäänsä -kiertue.
Maarit Hurmerinta, Marion Rung, Katri Helena ja Paula Koivuniemi.
Laura Voutilaisella pidempi ura ja enemmän menestystä.