Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen poikien vaatteiden myynti kirpparilla?

Vierailija
05.10.2015 |

Laitoin muutama päivä sitten kirpparille myyntiin poikien vaatteita n koossa 130-170. Kaikki on tosi siistiä ja vähän käytettyä, mm. kauluspaitoja, huppareita, farkkuja; perusvaatteita enimmäkseen. Samalla vein jnkverran pienempien lasten vaatteita ja tavaroita. 

Pienempien lasten tuotteista jo tosi moni on myyty, mutta isojen poikien vaatteet eivät tunnu liikkuvan lainkaan. Olen laittanut hinnatkin mielestäni alhaisiksi, 1-2 € melkein kaikki. (Poikkeuksena pari Me&I ja PoP hupparia joissa oli 4 € hintana, ne sitten kuitenkin menivät kaupaksi)

Onko niin että näin isojen poikien vaatteita ei kukaan osta kirpparilta? Onko ihan turhaa vaivannäköä? 

Kyseessä on lastentarvikekirppari, tosi siisti ja myynnissä siis pelkästään lasten vaatteita ja tarvikkeita. Paikkaa varatessani sanoivat kuitenkin että isojen poikienkin vaatteet ovat haluttuja, jo siksi että niitä on tarjolla niin vähän. 

Onko mitään miten voisin avittaa myyntiä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tuskastelen kun ei tunnu löytyvän poikien (koululaisten) vaatteita kirpparilta. Oma poikani käyttää kokoa 140-150cm riippuen mitoituksesta. 

Vierailija
2/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa. Meillä meni samankokoiset tyttöjen vaatteet tasaiseen tahtiin lastenkirpparilla. Toki noissa paikoissa menee juurikin ne merkkituotteet ja tavalliset tahtoo jäädä myymättä. Kieltämättä ärsyttävää. Toisaalta itse en enää juurikaan koululaiselle kirppikseltä vaatetta osta, vaikka pienemmälle ostikin. Silloin oli tuo vaatteen käyttöaikain lyhyempi. Vaikuttaisiko sekin siihen myyntiin? Että isommille tartte ostaa ehkä harvemmin ja myyntiaika on ehkä pidempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää edes etsi isompia kokoja tavallisilta kirppiksiltä, koska oletan ettei niitä kuitenkaan ole. Tori.fi:stä olen sitten ostanut, joten oletko ap ajatellut laittaa niitä sinne myyntiin?

Vierailija
4/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tori.fi vinkistä! Ilmeisesti kannattaisi tehdä noista vaatepaketteja tms? 

Taitaa tosiaan olla niin että jos niitä yleensä ei ole, niin ei niitä sitten enää kukaan etsikään kirppareilta. Suurin osa näkemistäni kävijöistä tuntuisi olevan pienten lasten äitejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme