Minkälaisen naisen työtön mies voi saada?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen työtön olet? Lähinnä kaljaa sohvalla kittaava telkkua 24/7 töllöttävä ja pleikkaria pelaava mies vai osaamistaan kursseilla kasvattava mies, joka urheilee, liikkuu luonnossa, tekee vapaaehtoistyötä, lukee ja kirjoittaa runoja?
Tää oli hyvä sillä täytän jokaisen noista,😅
No luulis että läskin naisen saa kun muille miehille semmoset ei kuulemma kelpaa 😂
Ihan millaisen tahansa. Toiseen ihmiseen mieltyminen on subjektiivinen asia joten mahdoton lähteä yleistämään. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa, eikä myöskään työllisyystilannetta tai varakkuutta. Ihminen rakastuu siihen kehen rakastuu.
Bossladyn. Hae työtä hänen firmastaan ja hurmaa hänet: saat työpaikan ja naisen ja onnellisen elämän yhdellä iskulla.
Minkä takia työtön mies ei voisi saada hyvintoimeentulevaa naista? Eikö tämä olekaan tasa-arvon maa? Monesti työttömät naisetkin etsii varakasta miesta ja monet tuntuu hyväksyvän sen sekä pitävän normaalina.
Minun mielestä työtönkin mies voi saada hyvintoineen tulevan naisen, sillä olen tasa-arvoinen ihminen.
Eipä joo ole kova kysyntä työttömille miehille. Siks itse päätin alkaa taas opiskelemaan. Sisään jos jonnekin opinahjoon pääsen niin sitten ehkä vois taas alkaa kokeilemaan onnistuuko yhtään paremmin ja saako Tinderissä osumia paremmin. Ei se opiskelijana olokaan näin keski-ikäisenä varmaan mikään suuri valttikortti oo, mutta varmaan tyhjää parempi ja ainakin osoittaa, että teen elämälläni jotain.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä.
Pitää olla oikeasti naisten pöksyt kasteleva tyyppi, kun rahalla ei tuossa voi saada naista, jos on köyhä ja työtön - ei ajele porschella eikä tarjoa michelintähtiraflassa treffiruokaa.
Jos on sopiva pelastettava renttu, niin flaksi on suunnaton.
Niin. Turha on sinun ja muiden tussunpuutetta ulisien tulla enää tänne itkemään: noudata itse sanomaasi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä joo ole kova kysyntä työttömille miehille. Siks itse päätin alkaa taas opiskelemaan. Sisään jos jonnekin opinahjoon pääsen niin sitten ehkä vois taas alkaa kokeilemaan onnistuuko yhtään paremmin ja saako Tinderissä osumia paremmin. Ei se opiskelijana olokaan näin keski-ikäisenä varmaan mikään suuri valttikortti oo, mutta varmaan tyhjää parempi ja ainakin osoittaa, että teen elämälläni jotain.
Eli lähdet opiskelemaan, että saisit pilllua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähdet opiskelemaan, että saisit pilllua?
Ei kun lähinnä sen takia, että nykyinen elämä on täysin pysähtynyt eikä mitään parempaa oo näköpiirissä. Opiskelu tuo tekemistä, rytmiä, ammatin, ehkä työpaikan ja ehkä parisuhteen. Tai sit ei tuo kuin osan noista, mutta ei se ainakaan mun tilannetta pitäisi huonontaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei niin minkäänlaista. Saat runkata, mutta et täällä.
Mitäs vikaa runkkaamisesta on? Ajaa saman asian kuin seksi. Seksiä on nuorempana tuliu harrastettua eikä sitä enään edes ole tullu haettua mistään 7 vuoteen eli en kaipaa enkä halua enään.
.
Mitä helvettiä, mitä oikein kuvittelet. "Minkälaisen naisen voi SAADA", no nyt kuules heppu, ihmisiä ei saada, eli sinä et omista yhtään ketään vaan sopeudut siihen, jos naisen itsellesi HANKIT, että silloin et saa yhtään mitään ellet ole itse sellainen, että sinua viitsii edes katsella. PISTE, vielä kerran PISTE.
En näin pitkäaikaistyöttömänä miehenä usko, että voi saada ketään. On täysin luonnollista naisten puolelta, että pitkäaikaistyöttömät suljetaan suoraan potentiaalisten kumppaneiden joukosta pois, koska mitäpä meitä ajattelisi, kun maa on täynnä kunnollisia miehiä. Joku voisi sanoa, että on pinnallista sulkea ihmisiä pois esimerkiksi työttömyyden vuoksi, mutta ei se mielestäni ole, koska se työttömyys kertoo kuitenkin aina jotain siitä ihmisestä - minustakin - ja vaikka se työtön mies olisikin mukava, sopiva ja kiinnostava niin harvoin hän olisi niin paljon ihmeellisempi kuin ne työssäkäyvät, normaalit miehet, että kannattaisi lähteä etsimään sitä helmeä työttömyyden merestä.