Minkä ikäisenä löysit loppuelämän kumppanisi?
Tietenkään ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. Mutta te, jotka tällä hetkellä tunnette olevanne loppuelämän suhteessa: minkä ikäisenä tapasitte? Ja kauanko olette nyt olleet yhdessä? Oletteko onnellisia ?
Kommentit (19)
Näkkööpähän sitten, mittee aika tuopi tullessaan.
23-vuotiaana ja yhdessä on oltu 34 vuotta.
Olin 21v
Nyt oltu yhdessä 40vuotta ❤️
17 olin kun tavattiin, nyt ollaan oltu yhdessä 22v
Olin vuoden, kun tapasimme. Aloimme seurustella, kun olin 21. Nyt olemme olleet yhdessä 22 vuotta ja yhdessä haluamme olla jatkossakin.
21-vuotiaana ja yhdessä 26 vuotta.
eihän tuota voi tietää kuin vasta kuoltua.
Ensimmäisen kerran 21-vuotiaana. Erosimme 20 vuoden jälkeen.
Toisen kerran 45-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
eihän tuota voi tietää kuin vasta kuoltua.
Ennustajaeukko voisi tietää.
En ole löytänyt loppuelämän kumppania. Olen kyllä ollut pitkässä parisuhteessa, josta erosin. Olen nyt 48-vuotias, enkä enää odota löytäväni kumppania.
En ole löytänyt ensimmäistäkään kumppania saati loppuelämän. Olisi hienoa löytää heti kerralla loppuelämän kumppani. m36
En vielä ja ikää on yli 40v, mutta minulla on plään. Koitan joskus 80 vuotiaana uusiksi, jospa joltain hyvältä mieheltä olisi kuollut hyvä vaimo ja tykkäisi koittaa jännämummoa muutaman vuoden. Tuskin elän kovin pitkään, saatan olla mullissa jo 80 vuotiaanakin, mutta tämmöinen idea olisi. Nyt on tosi huonoa tarjontaa ja viihdyn itsekseni, mutta jokin palvelutaloromanssi voisi olla kiva lopetus elämälle.
Olin 17vuotta, yhdessä nyt n 14vuotta, kihloissa 12,5v ja naimisissa pian 6vuotta
Olin 24, kun tapasin hänet, jonka luulin olevan juuri sitä. Olin 27, kun menimme naimisiin ja 30+ saimme lapset. Sitten hän kuoli, kun olin 43.
Nähtäväksi jää, minkä ikäisenä löydän loppuelämäni kumppanin. Nyt 46 v ja yksinkin on erittäin hyvä.
Elämästä ei tosiaan koskaan tiedä. Onnellisen elämän salaisuus on olla läsnä juuri tässä hetkessä.
15v, Naimisissa, yhdessä oltu nyt 16vuotta, josta 10 naimisissa.
14 vuotiaana ja lokakuussa tulee täyteen 32 vuota.
22 vuotiaana pian 30 vuotta ollaan oltu yhdessä.