Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Joukko tunnettuja terveysalan vaikuttajia ryhtyi Venäjän propagandan äänitorviksi

Vierailija
11.04.2022 |

Olli Posti, Sofia Keitaanranta, Antti Heikkilä ja kumppanit taas vauhdissa.
https://yle.fi/uutiset/3-12374536

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin vastustan koronapasseja, mutta noi ketkä uskoo Putinin propagandaa on ihan höpöjä päästään. Itse ajattelen että kannatan aina liberaalia yhteiskuntaa, eli siksi vastustan koronapasseja koska ovat totalitäärisiä. Ja samasta syystä vastustan Putinia olen lännen puolella, koska Putin teoillaan aiheuttaa venäjästä totalitäärisen yhteiskunnan, kun taas länsi on liberaali.

Ei sotapropagandasta pitäisi uskoa oikein mitään ilman hyvin kriittistä tarkastelua. Monet Ukrainan valheelliset väitteet menevät nyt sukkana lävitse. Enkä mitenkään puolustele Venäjän sotaan, mutta raivopsykoosit ja totaaliset demonisoinnit eivät johda kuin laajenevaan sotaan. Usa ja britit lopettivat diplomatian jo alkuunsa, mikä on huolestuttava signaali. Onneksi Ranska ja Saksa sentään pitävät linjaa auki.

Vierailija
202/209 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin vastustan koronapasseja, mutta noi ketkä uskoo Putinin propagandaa on ihan höpöjä päästään. Itse ajattelen että kannatan aina liberaalia yhteiskuntaa, eli siksi vastustan koronapasseja koska ovat totalitäärisiä. Ja samasta syystä vastustan Putinia olen lännen puolella, koska Putin teoillaan aiheuttaa venäjästä totalitäärisen yhteiskunnan, kun taas länsi on liberaali.

WHO:n suunnitelmissa ei ole mitään liberaalia. Heillä on valmisteilla kansainvälinen "pandemiasopimus", joka olisi kansallisten lakien yläpuolella ja antaisi big pharmalle oikeuden injektoida suomalaisiin, mitä ikinä haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Yle nyt imartelee kutsumalla näitä tyyppejä "tunnetuiksi terveysalan vaikuttajiksi".

Vierailija
204/209 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WHO:n suunnitelmissa ei ole mitään liberaalia. Heillä on valmisteilla kansainvälinen "pandemiasopimus", joka olisi kansallisten lakien yläpuolella ja antaisi big pharmalle oikeuden injektoida suomalaisiin, mitä ikinä haluavat.

T. Pepe-sammakko

Vierailija
205/209 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käsitys, että Ylellä on paljon venäläismielistä porukkaa.

On aina ollut.

Neuvosto-mielisiä sosialisteja siellä on aina ollut ja on edelleen. Nykyään heillä on patologinen viha Venäjää kohtaan, kun unelmamaa loppui. Tuon huomaa siitä, että edelleen republikaaneja demonisoidaan ja demokraatteja kehutaan ihan kuin Reaganin aikaan. Sananvapauden vähentäminen on jatkunut samaa tahtia, kuten muunkin ei-länsimaisen palvonta.

Vierailija
206/209 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää että koronarokotuksia ja koronapassia vastustavat ovat lähinnä vaan venäjän etua ajavia maanpettureita

Vierailija
207/209 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandan äänitorvi: Joukko tunnettuja terveysalan vaikuttajia ryhtyi Venäjän median vaikuttajiksi

Vierailija
208/209 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoitellut tällekin palstalle jo pari vuotta että koronasalaliittoteorioiden takana on venäjä. Monet suomenkielisetkin rokotevastaiset sivustot johtavat venäjälle, itse olen tarkistanut. Kaiken tarkoitus oli aiheuttaa harhoja ja eripuraa länsimaisten ihmisten joukkoon jotta venäjän olisi helpompaa hyväksyttää selityksensä hyökkäyksestä eurooppaan.

Tämä oli ihan selvästi näkyvissä. Venäjä on suunnitellut hyökkäystä vuosia ja kun korona sai maailman sekaisin niin Putin näki tilaisuutensa tulleen.

Itsekin olen ollut luontaishörhö nuorempana mutta silloin meditoitiin, juotiin vihermehuja ja joogattiin, ei lietsottu 3. maailmansotaa.

Tämä. Itsekin ollut samankaltainen luontaishörhö. Yritin aina myös ensin parantaa päänsärkyä jne. aromaterapialla ja akupainannalla ennnen kuin otin lääkettä (jota siis myös tarvittaessa uskalsin ottaa ja luotin lääketieteeseen). Edelleenkin olen vähän luontaishörhö, mutta kyllä nämä rokotekriittiset, ravintokriittiset ym. jutut ovat olleet niin sakeaa huttua, ettei sitä ole enää voinut laittaa tuollaisen suht harmittoman puuhastelun piikkiin. 
Itselläkin alkoi varsinkin koronan aikana mietityttämään, kenen laariin nämä kaikki "maskeissa on matoja"-jutut satavat. Vanha kunnon veli-Venäjähän sieltä löytyi.

Vierailija
209/209 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat sanoi mummuvainaa 👍