Eurooppaa voi uhata pahin energiakriisi vuosikymmeniin
Ja mode on poistanut päivä toisensa jälkeen, hiki otsallaan, aiheesta avatut keskustelut...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b9c2b9b-2375-4c87-99cc-1103c534f373
Kommentit (83)
Asetetaan vaan lisää pakotteita. Hallituksen päämäärä on saada Suomi konkurssiin ja köyhät kyykkyyn.
Sinisilmäisimmät autottomat bensan hintakorotuksia vaativat ei edes ymmärrä, et vaikka niillä itsellä ei ole autoa, korotukset koskee myös heitä kokonaisuudessaan.
Kaikki hinnat nousee, koska autoillahan se ruoat, vaatteet, hygienia ym tuotteet....sinne kauppoihin tuodaan.
Mikään ei sinne kauppaan kävellen siirry, vaikka itse kauppaan kävellen menisit kuinka 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Asetetaan vaan lisää pakotteita. Hallituksen päämäärä on saada Suomi konkurssiin ja köyhät kyykkyyn.
Sinisilmäisimmät autottomat bensan hintakorotuksia vaativat ei edes ymmärrä, et vaikka niillä itsellä ei ole autoa, korotukset koskee myös heitä kokonaisuudessaan.
Kaikki hinnat nousee, koska autoillahan se ruoat, vaatteet, hygienia ym tuotteet....sinne kauppoihin tuodaan.
Mikään ei sinne kauppaan kävellen siirry, vaikka itse kauppaan kävellen menisit kuinka 😂😂
Niinpä :D Perinteinen yksinkertaisten yksinkertaistajien "En käytä joten ei koske minua" ei oikein toimi tässä asiassa.
Ainakin vuoden päivät menee, ennen kuin LNG alkaa olla edes jossain määrin vaihtoehto Euroopassa. Eli käytännössä se ei ole minkäänlainen vaihtoehto nyt, eikä pitkään aikaan.