X-Men elokuvat. Onko niin huonoja kuin väitetään?
Kommentit (13)
Kerran katsottavia, moderni versio Harry Potterista.
Vierailija kirjoitti:
No, sun täytyy nyt vain katsoa itse ne. Toiset tykkää, toiset ei. Säälittävää antaa toisten päättää asioista tällä lailla, kokeile muodostaa oma mielipide.
No eihän se että kysyy mielipidettä tarkoita, ettei myös pysty muodostamaan omaansa. Näistä vaan liikkuu niin ristiriitaisia arvosteluja ja näkemyksiä.
Ainahan 10 vuotta vanhat elokuvat ovat enemmän tai vähemmän kökköjä. Itse olen kyllä tykännyt, kun olen sarjakuvafani.
Ne on vielä huonompia kuin väitetään.
Joskus oli hyviä mutta sitten taisin kasvaa isoksi, nyt ne on vaan lapsellisia.
Samaa supersankaripaskaa kuin kaikki muutkin elokuvat nykyään.
Parempia kuin useimmat suomalaiset elokuvat. No joo mitkäpä ei olisi. On ne x men elokuvat ihan viihdyttäviä. Wolverine on niin xxx cool. Hyvän näyttelijän ovat valinneet siihen rooliin. Tässä tuntee itsensä vanhaksi kun muistelen kuinka kauan siitä on kun luin x menejä sarjiksina.
Mun mielestä vanha miekin saa lukea ja katsoa fantasiaa ja scifiä. Olin yli 30 kun luin harry potterit. Siitäkin on jo jestas yli 15 vuotta. Jos sattuu tykkäämään dekkareista niin voisin suositella suomalaista nimeltä juudaspeli. Siitä taitaa olla jokin tv tekele.
Makuasioista voi kiistellä mutta onhan se turhaa touhua.
1&2 on hyviä, samoin Days of future past ja Logan. The wolverine ja first class on kanssa ihan katsottavia, muut enemmän tai vähemmän sontaa.
En ole vielä nähnyt huonompia elokuvia.
Ihan hyviä ja vauhdikkaita toimintapläjäyksiä.
No, sun täytyy nyt vain katsoa itse ne. Toiset tykkää, toiset ei. Säälittävää antaa toisten päättää asioista tällä lailla, kokeile muodostaa oma mielipide.