Jos tietäisit että työkaveri on suhun ihastunut
Ottaisitko etäisyyttä vai alkaisitko lähennellä?
Vai tekisitkö mitään?
Olen siis itse ihastunut varattuun työkaveriini, se on hänelle varmasti täysin selvää. Ei ota etäisyyttä vaan koskee aina sopivan tilaisuuden tullen ja laittaa vapaa-ajalla välillä viestiäkin.
En tiedä haluaako leikkiä vaan kanssani.
Kommentit (13)
Mä en todellakaan usko rakkauteen, ihmiset vaan tottuu elämään toistensa kanssa, ja he kaipaa vaihtelua, mutta eivät ole valmiita luopumaan siitä elämästä mikä heillä jo on...
Noi on hankalia tilanteita. En usko, että siinä on pahaa tahtoa taustalla, tunnut hyvältä ja silloin kun tuntuu siltä, haluaa olla lähellä ja keksiä tekosyitä yhdessäoloon. Samalla tuntee syyllisyyttä, että ei saisi tuntea eikä haluta näin.
Tekee niin tai näin niin yhteen tai useampaan sattuu. Molemmilla tavoilla on myös saatu onnellisiakin ratkaisuja, mutta myös niitä vähemmän onnellisia.
Hohhoijaa..
Työkaveri, varattu.. mitäpä veikkaat,että lopputulos olisi?
Vai onko kyseessä ns. "Toimiston sonni".
On varmaan vain omaa egoa hivelevää leikkiä. Olen syyllistynyt tuohon joskus itsekin.
Parasta on kun molemmat ovat varattuja.
Ei ole (suurta) riskiä että toinen paljastaa kaiken.
Perheyrityksessä tommoinen olisi vain noloa. :D
Kunhan leikin huvikseen. Monelta naiselta on tosin itsetunto hävinnyt sen seurauksena. No, elämä on.
Voi tätä tyhmyyttä taas. Varattuihin ei kosketa. Tulkitset tyyppiä omien ihastuslasiesi läpi ja ylitulkitset ihan kaiken joksikin "merkiksi". Suurella todennäköisyydellä tyyppi ei ajattele sinua kotona hetkeäkään.
Ei kiitos en ole kiinnostunut yhdestäkään työkaverista.
Voihan se olla,että mies? on pannut läpi jo kaikki muut työpaikan muijat,eikä yksi lisää haittaa..
Näitäkin on.
Mutta ihan periaatteesta ärsyttää,että joku on ihastunut varattuun ja katsoo oikeudekseen olla näkemättä tätä "varattu" mitenkään esteenä.
Toisaalta,käy puoliso sääliksi.
Ihmisillä on heikohko moraali nykyään ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Perheyrityksessä tommoinen olisi vain noloa. :D
Paitsi redneck-piireissä 🤣
Flirttiin vastaaminen ei ole leikkiä, mutta ei myöskään ole vaihtamassa puolisoaan sinuun.
Varattu ei halua mitään muuta kuin pitää hauskaa kanssasi, parisuhde syö kaiken hauskuuden elämästä kuitenkin ajan kanssa...