Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli sivusuhde toisen miehen kanssa jota en saa mielestäni

Vierailija
05.10.2015 |

Eli tilanne sellainen, että sivusuhde paljastui miehelleni ja päätettiin kuitenkin jatkaa avioliittoa. Tässä samassa tilanteessa tämä toinen mies pisti kaikki yhteydenottokanavat kiinni ja pyysi etten ota yhteyttä. Enkä ole ottanutkaan yhteyttä. Mutta mietin silti tätä toista miestä jatkuvasti, haluaisin tietää mitä hän ajattelee. En oikein osaa jatkaa ilman tätä tietoa. Mutta en oikein tiedä mitä tehdä. Ottaako yhteyttä vai en. Ja jos en ota, mietinkö sitten aina vaan, että mitä jos. En osaa pistää tätä suhdetta päätökseen, jos se jää tällä tavalla roikkumaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:11"]

Tämä ei ollut mikään pano, seksiä ei ole harrastettu. Tunteet mukana kylläkin.

Sitä tässä mietinkin, että onko tämä korjattavissa. Pariterapia on suunnitteilla, muuta apua en keksi.

ap

[/quote]No mikä vitun sivusuhde on jossei seksiä ole ollut. Huoh, provo!!

Vierailija
2/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa, jonka mielestä seksitön suhde ei ole aito suhde? Voihan ihmiset haluta toisesta paljon muutakin kuin seksiä. Eli mielestäsi miehenikin on loukkaantunut ihan syyttä, kun ei ole edes seksiä :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:18"]

Olenko minä ainoa, jonka mielestä seksitön suhde ei ole aito suhde? Voihan ihmiset haluta toisesta paljon muutakin kuin seksiä. Eli mielestäsi miehenikin on loukkaantunut ihan syyttä, kun ei ole edes seksiä :D

ap

[/quote]Kyllä on loukkaantunut turhasta. Ja minä niin tulin sua puolustamaan ja sanomaan että ota vaan yhteys. Ja nyt sitten paljastuki huijaukseksi koko ketju! Jos oisitte pannu niin sitten olis ollu sivusuhde/syrjähyppy

Vierailija
4/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä tunnetasolla pettäminen on jopa paljon pahempaa kuin seksisuhde.

Vierailija
5/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidät miestäs nyt niinkun varalla? Olet moraaliton. Hyi. Häpeä. Jätä miejesi ja vasta sen jälkeen ala kyselemään haluuko toinen jatkaa. Ei niin et otat nyt yhteyden ja jollei halua toinen mies haluakkaan niin yrität kynsin jahampain pitää kiinni miehestäsi. Noloa ja oksettavaa toimintaa.

Vierailija
6/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies on laittanut selkeän stopin asialle kieltäessään yhteydenottosi. Älä spekuloi asialla, se suhde on ollutta ja mennyttä. Ehkä myös liittosi, mutta sille nyt voi koittaa vielä jotain tehdä, jos miehesi on valmis yrittämään. 

Kuinka kauan tuosta sivusuhteen paljastumisesta ja päättymisestä on? Tietysti siinä on suruaikansa, vaikka kuinka suhde olisikin ollut jo alkujaan väärin. Avioliittoosi et pysty aidosti panostamaan, ennen kuin olet sydänsurusi kärsinyt. Onko miehesi valmis sitä odottamaan ja roikkumaan liitossa jossa et ole aidosti läsnä, on toinen juttu. 

Jos olisit halunnut tätä toista miestä tavoitella, sinun olisi pitänyt päättää se heti. Mietipä sen toisen kannalta, jo sivusuhteeseen lähtiessäsi osoitit olevasi epäluotettava, sitten vielä asian paljastuttua valitsit miehesi. Miksi ihmeessä hän jäisi perääsi roikkumaan? Ei jäänyt, vaan teki selkeän stopin ja on jo todennäköisesti päässyt elämässään eteenpäin. Elä valintasi kanssa. Niin ja jos hän kielsi yhteydenpidon jo ennen kuin edes kerroit päättäneesi jatkaa avioliittoa, se tarkoittaa että miehellä ei alkujaankaan mitään sanottavia tunteita sinua kohtaan ollut. Jos oikeasti rakastaisi, ei hylkäisi rakastamaansa ihmistä turpaan saamisen pelon vuoksi.

Vierailija
7/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:31"]

Toinen mies on laittanut selkeän stopin asialle kieltäessään yhteydenottosi. Älä spekuloi asialla, se suhde on ollutta ja mennyttä. Ehkä myös liittosi, mutta sille nyt voi koittaa vielä jotain tehdä, jos miehesi on valmis yrittämään. 

Kuinka kauan tuosta sivusuhteen paljastumisesta ja päättymisestä on? Tietysti siinä on suruaikansa, vaikka kuinka suhde olisikin ollut jo alkujaan väärin. Avioliittoosi et pysty aidosti panostamaan, ennen kuin olet sydänsurusi kärsinyt. Onko miehesi valmis sitä odottamaan ja roikkumaan liitossa jossa et ole aidosti läsnä, on toinen juttu. 

Jos olisit halunnut tätä toista miestä tavoitella, sinun olisi pitänyt päättää se heti. Mietipä sen toisen kannalta, jo sivusuhteeseen lähtiessäsi osoitit olevasi epäluotettava, sitten vielä asian paljastuttua valitsit miehesi. Miksi ihmeessä hän jäisi perääsi roikkumaan? Ei jäänyt, vaan teki selkeän stopin ja on jo todennäköisesti päässyt elämässään eteenpäin. Elä valintasi kanssa. Niin ja jos hän kielsi yhteydenpidon jo ennen kuin edes kerroit päättäneesi jatkaa avioliittoa, se tarkoittaa että miehellä ei alkujaankaan mitään sanottavia tunteita sinua kohtaan ollut. Jos oikeasti rakastaisi, ei hylkäisi rakastamaansa ihmistä turpaan saamisen pelon vuoksi.

[/quote]

Näinhän se varmastikin on. Minun on vain niin vaikea uskoa, että hän tuosta vain minut voisi unohtaa ja jättää. Mutta ehkä hän sitten voi. JOku tässä yhtälössä on ollut järkevä. Oikeasti kaipaan tuota miestä :( Nyt minun pitäisi vaan päättää mitä oikeasti haluan. Luultavasti en tule jatkamaan elämääni kummankaan näistä kanssa,  ja minulla on paha mieli siitä, että lapsetkin joutuvat tästä kärsimään, minun sotkuistanu. Olen kuitenkin opikseni ottanut, liian pitkän ja vaikean kaavan kautta :(

ap

Vierailija
8/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lassukkauko jatkaa tuollaisen horon kanssa? Jätä lassukkasi ja anna hänen jatkaa elämäänsä.

Vierailija
9/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä horo se on, jos ei  ole seksiä? Lassukka ehkä.

Vierailija
10/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ukkos, ansaitsee paremman!

Vierailija
11/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suhde tuli päätökseen siinä kohtaa kun toinen sanoi, että älä otaa enää yhteyttä! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?!

Vierailija
12/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi tajuaa erota sinusta.

Vierailija
13/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mä en sitä ymmärrä, koska luulen, että sanoi sen vain siksi, että pelkäsi omasta puolestaan ja sitä mitä mieheni tekee saatuaan tämän tietää.

Vierailija
14/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että kaipaat edelleen. Kyllä se kai ohi menee. Tokihan voit ottaa yhteyttä ja kysyä mitä hänelle kuuluu+ Luultavasti rakastui sinuun. Älä jätä miestäs kuitenkaan,ainakaan suin päin

Vierailija
15/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luultavasti osaisin jatkaa tästä, jos hän sanoisi mulle kasvotusten, että tämä on loppu nyt oikeasti. Jäin häneen kiinni, rakastuin. Haluaisin tähän oikean päätöksen, jotta pystyisin täysillä alkaa korjaamaan sitä, mitä olen tuhonnut. Jos se enää korjattavissa on.

ap

Vierailija
16/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua saada turpaansa jonkun panon takia. Anna sen nyt vaan olla. Naiset sotkee aina kaiken typerällä tunteilullaan.

Vierailija
17/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:58"]Mä luultavasti osaisin jatkaa tästä, jos hän sanoisi mulle kasvotusten, että tämä on loppu nyt oikeasti. Jäin häneen kiinni, rakastuin. Haluaisin tähän oikean päätöksen, jotta pystyisin täysillä alkaa korjaamaan sitä, mitä olen tuhonnut. Jos se enää korjattavissa on.

ap
[/quote] en usko että on korjattavissa, koska et aidosti rakasta miestäsi. Eroa! Olisi kauheaa jos oma mieheni himoitsisi jotakin muuta/ rakastaisi ja muka sitten haluaisi olla mun kanssa. Yök!

Vierailija
18/18 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut mikään pano, seksiä ei ole harrastettu. Tunteet mukana kylläkin.

Sitä tässä mietinkin, että onko tämä korjattavissa. Pariterapia on suunnitteilla, muuta apua en keksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme