Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurilla kamera ikkunankarmissa?

Vierailija
05.10.2015 |

Naapuritalon yhden asunnon ikkunanpokaan ilmestyi jonkun aikaa sitten ihan riistakameran näköinen vekotin. Nyt kävin ensimmäistä kertaa pimeän aikaan parvekkeellani ja tohon vekottimeen syttyi punainen valo. Mitäs helkkaria, kuvaako se tänne meidän asuntoon? Mitenhän pitkän matkan päähän tuommoisilla pienillä kameroilla saa tarkkaa kuvaa? Tässä ei siis ole mitään muuta kuvattavaa kuin tää meidän kerrostalo. Mihinhän tosta voi ilmoittaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun entiselle skitsofreenikkonaapurille, joka kuvitteli, että parvekelasia vasten nojaava tuhkispullo on kamera joka kuvaa häntä. Vaati sen poistamista, koska ei halunnu kuvattavaksi

Vierailija
22/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:42"]Myös minulla on kamera ikkunanpokassa. Se kuvaa tonttimme nurmelle paskottavia koiranlenkittäjiä. Annan tulostettuja kuvia muistoksi ko. koiraharrastajille ja seuraavalla kerralla viranomaisille.
[/quote]

Saat kuvata omaa pihaasi, yleistä tietä. Kuvassa ei saa näkyä naapurisi tonttia. Kuvaamisesta on syytä olla ilmoitus "alueella kameravalvonta" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:42"]Myös minulla on kamera ikkunanpokassa. Se kuvaa tonttimme nurmelle paskottavia koiranlenkittäjiä. Annan tulostettuja kuvia muistoksi ko. koiraharrastajille ja seuraavalla kerralla viranomaisille.
[/quote]

Syttyykö tähän sun kameraasi punainen valo kun ottaa kuvan? Miten monen metrin päähän ottaa tarkkaa kuvaa? Miltä kamera näyttää? - ap

Vierailija
24/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kysäistä laitteen asentajalta miksi hän on sen asentanut. Meilläkin asunto osakeyhtiössä joku asensi alvontakameran rakennuksen seinään ja suuntasi sen toista taloa kohti,vähän epämukavalta olo kotona tuntuu! Laissa tällainen kameroiden asennus taitaa olla kiellettyä. Olen harkinnut kääntyä poliisin puoleen.

Vierailija
25/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin laitonta ja törkeää on, joten rikosilmoitusta tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme