Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo köyhät varautuneet jouluun?

Vierailija
05.10.2015 |

Nyt ei varmasti kukaan auta köyhiä ettekä saa enää 70€ lahjakortteja. Olettehan säästäneet että lapsenne saa joululahjoja yms.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta jouluja. Ei kiinnosta nähdä ketään.

Vierailija
22/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se piti sanoa vielä että en ole koskaan mitään 70€ lahjakorttilahjoituksia tehnyt, enkä ole tekemässä tänäkään vuonna. 

Lahjoja olen kyllä alkanut katselemaan ja suunnittelemaan mutta toteuttanut en ole vielä ensimmäistäkään.

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:39"]Olen jo viime joulusta pustänyt molemmille joka kuukausi 20e rahaa säästöön. Lapseni halusi viime jouluna 200e lelun, johon ei ollut varaa kerralla, joten päätin nyt ruveta ajoissa säästämään, että saa sen mitä eniten toivoo. On siis vielä pieni lapsi ja kyseessä oli legopaketti jne.
[/quote]

Juu ei saa mun lapset 200 euron legopaketteja. Vaikka voudin rahat kokoon saadakin. Kauheaa tuhlausta.

Vierailija
24/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:39"]Olen jo viime joulusta pustänyt molemmille joka kuukausi 20e rahaa säästöön. Lapseni halusi viime jouluna 200e lelun, johon ei ollut varaa kerralla, joten päätin nyt ruveta ajoissa säästämään, että saa sen mitä eniten toivoo. On siis vielä pieni lapsi ja kyseessä oli legopaketti jne.
[/quote]

Juu ei saa mun lapset 200 euron legopaketteja. Vaikka voudin rahat kokoon saadakin. Kauheaa tuhlausta.
[/quote]

Mäkin ajattelin ennen noin. Mutta sitten tajusin, että joulu inn lasten juhla ja yksi "kunnon" lahja on oltava. Rajoitan lahjojen määrässä, max kolme lahjaa ja vain yksi kallis. Yhtenä vuonna se oli kallis interaktiivinen kissa, toisena Baby Born.

Vierailija
25/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostelen lahjoja aina pitkin vuotta kirppareilta jne..

Vierailija
26/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen kaikki joululahjat kiinasta ja briteistä, 100e meni yhteensä ja siinä on lapsille leluja ihan kylliksi. Esim lego paketti joka maksaa suomessa 84e on kiinassa 16e. Ja aivan täysin sama paketti. Saman tein viime jouluna.

Vierailija
27/27 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt jättämällä lapset tekemättä.