Haluaako joku OSTAA meikkien jämiä?
http://www.huuto.net/kohteet/rimmel-aurinkopuuteri-022-sun-bronze/379017856
Vai miksi tuollainen on myynnissä? Itse olisin heittänyt tuon jo ajat sitte roskiin.
Kommentit (16)
Ihan hyvin tossa on vielä tavaraa jäljellä. Voisin 50cent hinnalla ostaa, kun ei aurinkopuuteria kulu niin paljoa että kannattais uutena ostaa.
Montakohan vuotta tuo on ollut jo käytössä?
Siis kuka vaivautuu tekee edes tollasta ilmoitusta.?
Postikuluineen melkein 2e. :D Rimmelin aurinkopuuterin saa uutena alesta 4-5eurolla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:47"]
Siis kuka vaivautuu tekee edes tollasta ilmoitusta.?
[/quote]
Julkisuuden takia ap. on ilmoituksen takana spämmää tänne ja saa ihmiset selaamaan tuotteitaan. NÄIN. ilmaista mainosta Onko kauppa käynyt?
Samalta myyjältä käytetty meikkivoidesivellin 1 e, lähes käyttämätön metallinen spaatteli 1,50 e, muutaman kerran käytetty huulipuna 1.50 e, muutaman kerran käytetty kynsilakka 1,50 e, jne.
Samaa olen miettinyt monesti kun kirppareita olen kierrellyt. Siellä näkee toisinaan jos vaikka mitä avattua purkkia ja purnukkaa, meikeistä hajuvesiin. Yleensä noihin tuotteisiin kuitenkin laitetaan se merkintä että kuinka kauan niitä on hyvä käyttää ensimmäisen avaamisen jälkeen. Tosi... yök.
Samaa ihmetellyt näillä fb-kirppareilla... "Huutokaupataan kosmetiikkapaketti, kaikki tuotteet käyttämättömiä tai vähän käytettyjä" ja loppujen lopuksi yksi paketin tuotteista on avaamaton ja loput käytettyjä. Sitten ihmiset kilpaa huutavat ja maksavat 30€ paketista, jossa kaksi käytettyä rimmel-huulipunaa, Lumenen kynsilakka, elnett-hiuslakkaa ja neutrogenan puhdistusainetta puoli pulloa. Wtf, oikeesti???
Kun olen ollut myymässä kirpparilla, eniten kysytään, onko meikkejä myynnissä. Pari kertaa olen ottanut meikinjämiä myyntiin ja ne menevät heti. Niistä saa suhteessa enemmän kuin muista tuotteista myyntihintaa ja uuden hintaa verrattaessa. Itsestä tuntuu uskomattomalta, että joku ostaa käytettyjä meikkejä, mutta ostajat yleensä fiksun näköis
kai jotkut pervot miehet jotka sitten koskettelevat meikkejä joita nainen on käyttänyt.'
onko kenelläkään muuten hikisiä sukkia myynnissä? :P
eikö oo vieläkään mennyt kaupaksi :(