Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin poikani syntymäpäivän, yritin leipoa kaapissa olleista aineksista kääretorttua, mutta sekin meni pilalle niiku kaikki muukin

Vierailija
10.04.2022 |

Pohja paloi ja on kovaa, täyte maistuu pahalta ja on liian makeaa. Poika kiitti ja väitti että se oli hyvää mutta huomasin ettei hänellä ollut itku kaukana. Mulla on ihan liikaa kaikkea tällä hetkellä. Kaikki tuntuu ihan turhalta ja paskalta. En ole yli viikkoon jaksanut tehdä mun lapsille ruokaa enkä siivota. Lapset ovat pitäneet toisistaan ja musta huolta. Mulla on niin huono omatunto kun unohdin lapseni syntymäpäivän. Tää koko kääretorttu episodi oli viimeinen niitti. Oon täysi luuseri paska joka epäonnistuu ihan kaikessa mitä tekee. Oon huonoin äiti ikinä. Ei mun lapset tätä ansaitse. He on tähän täysin syyttömiä. Voin kuvitella poikani pettymyksen kun unohdin hänen syntymäpäivän vaikka se ei mulle sitä näyttänyt. Voi kumpa osaisin korjata kaiken. En halua että mun lapset on surullisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se joskus on

Vierailija
2/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa pojallesi että ostat huomenna kääretortun ja juhlitte synttäreitä vähän jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kääretorttu ole koskaan pahaa. Lapsesi varmasti arvosti tuota elettä! ❤️

Vierailija
4/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit ainakin - se on tärkeää. Monesti riittää vain että on läsnä, vaikka juuri sillä hetkellä saattaa tuntua riittämättömältä. Kun asioihin pystyy ottamaan hieman etäisyyttä tai antaa ajan kulua tilanteet näyttäytyy valoisampina.

Vierailija
5/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saat apua?

Vierailija
6/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä hänelle huomenna yllätysjuhlat? Korvaisiko se pettymystä?

Vierailija
7/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi masentunut. Saathan apua jostain? Jos et, soita viimeistään huomenna jonnekin (ihan tk tai mielenterveyden päivystys), ja hakeudu avun piiriin.

Lapset rakastavat vanhempiaan myös epätäydellisinä. Poikasi näkee kyllä, että sentään yritit. Hän voi olla pettynyt, mutta tajuaa varmasti, että sinullakin on paha mieli. Hän antaa unohduksen kyllä anteeksi, etenkin jos nyt pyrit korjaamaan tilannetta.

Lasten ei kuitenkaan kuulu huolehtia vanhemmistaan tai toisistaankaan. Siksikin tarvitset nyt akuutisti apua, ennen kuin arki luisuu ihan hallitsemattomaksi.

Vierailija
8/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksoit tehdä kääretorttua jos et jaksa laittaa ruokaa? Ruoka on kuitenkin heille tärkeämpää.

Vierailija
9/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai saat apua?

Joo ja en. On mulla lääkkeet, mutta en saa aikaa terapiaan kun jonot on tosi pitkät. Lapsista on tehty lasut ja lapsilla on tukiperhe, jossa käyvät kerran kuussa. Ei muuta.

Vierailija
10/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan unohdit :)

Huono provo,tosi huono.

Vierailija
11/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksoit tehdä kääretorttua jos et jaksa laittaa ruokaa? Ruoka on kuitenkin heille tärkeämpää.

Kai se on joku äidin super voima että tekee kaikkensa lastensa eteen vaikka ei olisi enää yhtään voimia. Halusin että hän huomaa etten ole unohtanut häntä kokonaan.

Vierailija
12/12 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Huomenna on uusi päivä.