Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan ajokortti

Vierailija
04.10.2015 |

Ajoin sveitsissä ajokortin 2010, suomeen tulin takaisin 2015 keväällä ja autolle ei ollut tarvetta. Kortin olisi saanut / saisi muutettua EU kortiksi tai mikä lie mutta kun..
Haluaisin kortin ja oppia ajamaan myös manuaalivaihteilla, ajellut olen vain automaatilla. Haluaisin siis ihan ajotunteja myös. Teoriatunneilla en viitsisi nököttää, kokeen voisin kyllä tehdä ja se tietysti täytyykin.
Pariin autokouluun olen soittanut mutta he myyvät vain kokopakettia eli B korttia kaikkine teoriatunteineen ja vaiheineen. Osaako joku sanoa, onko olemassa tuollaista sovellettua ratkaisua jota jo kyselinkin :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitokselle marssin itse ja sieltä sain kaavakkeen ja autokouluun inssiin ja teoriakokeeseen. Ei ole iso honma.

Vierailija
2/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:22"]Poliisilaitokselle marssin itse ja sieltä sain kaavakkeen ja autokouluun inssiin ja teoriakokeeseen. Ei ole iso honma.
[/quote]

Mutta ymmärsin että ap:lla on kortti AUTOMAATTIVAIHTEISIIN ja tahtoisi ajaa myös manuualivaihteilla? Mielestäni tuon asian voi sopia autokoulun kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla