Mitäs teillä on iltaruuaksi?
Meillä syötiin tähteitä ja niiden lisukkeita. Mulle ja nuoremmalle lapselle oli sienipastaa, miehelleni uunissa lämmitettyä muusia, falleroita ja porkkanaraastetta, vanhemmalle lapselle muuten samaa, paitsi kalapuikkoja.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Taidan karjiksia suoliksilla syödä. Teetä myös maidon kanssa.
Mitä ovat suolikset?
Taidan keittää taas pesto nuudelit. Olen kyllä syönyt jo päivällä kaikki ravinteet, niin nyt välttää pelkkä mahan täyte.
Teetä ja ruisleipää itse tehdyllä savulohitahnalla. Jälkkärinä mandariini ja viinirypäleitä.
Mies tuo pizzat tullessaan, jonkun salaatin voisin vielä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat suolikset?
Suolakurkkuja ? Karjikset Karjalanpiirakoita ?
Hernekeittoa ja ruisleipää sekä banaani.
Just tein eväät ja samalla iltapalaksi reissumies tositumman keitetyllä kananmunalla, majoneesilla ja suolakurkulla. Nams. Maistuu hyvän suolaiselta, kun tuli syötyä virpojille tarkoitettu suklaamuna. Ei muuten tule ikinä enää noita töhnämunia (dumle) meille. Miten kukaan voi syödä noin imelää? Tykkään kyllä tavallisista dumleista, mutta mönjällä oli liikaa.
Ei mitään. Oli iso lounas klo 15. Sitä sulatellaan.
T. Boa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat suolikset?
Suoleen tehtyä makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat suolikset?
Suolakurkkuja:)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat ”karjiksia suoliksilla”? Kuulostaa tosi kauhealta.
Meillä oli uunilihapiirakka. Tehtiin eilisillaksi, ja puoli pellillistä oli vielä jäljellä.
Just söin järvikalapullia uunissa kypsennettyinä, ketsupin kanssa. Jälkkärinä 2 voisilmäpullaa. Kohta syön vielä sekavihanneksia, mustikoita ja puolukoita.
Päivälliseksi söin sitruunakanaa, keitettyä perunaa sekä vihreitä papuja. Nyt enää vain juon teetä.
Loimulohta ja pähkinästä perunasalaattia pestokastikkeella, eiliseltä + rasvatonta jugurttia marjojen kera.
Just mietin, että taidanpa laittaa uunin päälle ja pakkasesta kananuggetteja ja ristikkoperunoita. Varmaan teen myös currymajoneesin.