Espoon Leppävaara?
Asuuko kukaan, millaista aluetta, onko leikkipuistoja? Meille löytyi kivalta kuulostava asunto ihan Sellon lähettyviltä, tekisi mieli muuttaa, mutta harmittaa jos paikka osoittautuu ihan kamalaksi.
Kommentit (8)
Yhteydet pelaa, palvelut löytyy, lapsille paljon kavereita, on asukaspuistoa ja perhekerhoa...
Me ollaan asuttu jo 5vuotta samassa paikassa ja tykkään todella paljon. Ihmisä on paljon, mutta on myös lapsille kaikkea kerhoista leikkipuistoihin.
Emme asu alueella, mutta yksi ilta piti kiireen vuoksi käydä nopeasti Leppävaaran Alepassa, joka on radan ns. vanhalla puolella, ei siis Sellon puolella, ja en muista milloin olisin edellisen kerran joutunut pelkäämään ja vetämään lapsia lähemmäs ruokakaupassa... Aika pelottavan oloista porukkaa, pari sekakäyttäjää kytiksellä ulko-ovella jne...
Lapsiperheille löytyy vaikka mitä seurakunnan kerhoista puistotäteihin. Päiväkoteja, kiva koulu, missä yläaste samassa. On kuntosalia, partureita, kivat lenkkimaastot ym. ym. Ja tietenkin sello, lukuisine kauppoineen :)
lapsiperheitä ja alueella on paljon puistoja ja viheralueita. Aiomme jatkossa ostaa oman asunnon Leppävaarasta (nyt asumme vuokralla).
että etelässä kehän sisäpuolella Perkkaalla. Sello on kyllä lisännyt liikennettä ja toimintaa, mutta ihan lapsiystävällinen alue kyllä on.
Leppävaara on todella mukavaa aluetta, sekä uusi että vanha puoli, itse olen vuosia viihtynyt enkä _koskaan_ ole tuntenut oloani turvattomaksi. Ja minä sentään lenkitän koiria usein aamuyöllä, käyn lenkillä iltaisin jne. Kyllä viihtyy!
Vierailija:
parikin kaveria muuttanut sieltä pois, kun saivat turpaansa iltakävelyllä ollessaan!!liikaa kerrostaloja - liikaa ihmisiä!
parikin kaveria muuttanut sieltä pois, kun saivat turpaansa iltakävelyllä ollessaan!!
liikaa kerrostaloja - liikaa ihmisiä!