Kuukausia jatkunut epämääräinen huono olo, ei koronaa. Verikokeet ok. Mistä voi olla kyse?
- Lämpöilyä 37,2-37,6
- Vilunväreitä
- Hikoilua
- Päänsärkyä
Kaikki verikokeet viitearvoissa. Mitä tutkimuksia voin pyytää lääkäriltä?
Kommentit (48)
lääkäriltä voit pyytää buranaa, jos olet julkisella. muuta hoitoa sieltä ei saa. nyt ei saa sitäkään, kun hoitajat on saikun sijaan lakossa. mutta ei hätää buranaa saa apteekista ilman reseptiä
K rokotteesta mulla. Lokakuusta tähän päivään asti :( unihäiriöitä ja yleistä heikotusta. Pieniä lihasnykäyksiä
Yllämainittujen oireidesi lisäksi, siis.
-6
Nämä kaikki oireet voivat hyvin olla koronan long covid oireita. Moni sairastaa koronan oireettomana. Virus jää kuitenkin elimistöön tekemään tuhojaan. Saattaa olla että tämä oli tässä. Ei voi tietää.
Mene kuitenkin vielä uudelleen lääkäriin. Ei auta muu, kuin sulkea pois yksi epäily kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki oireet voivat hyvin olla koronan long covid oireita. Moni sairastaa koronan oireettomana. Virus jää kuitenkin elimistöön tekemään tuhojaan. Saattaa olla että tämä oli tässä. Ei voi tietää.
Mene kuitenkin vielä uudelleen lääkäriin. Ei auta muu, kuin sulkea pois yksi epäily kerrallaan.
Mutta kun koronatestit näyttävät negatiivista...
ap
Menopaussin ekat oireet? Voivat tulla jopa kymmenisen vuotta ennen varsinaista menopaussia.
Rokotehaittaa epäilisin. Mulla oli samoja oireita melkein puoli vuotta tokan jälkeen. Väsymys, heikotus, toisinaan lämpöily ja jatkuva päänsärky ja lihaskireydet. Lopulta hävisivät.
Ylipainon ja liikkumattomuuden tuomia vaivoja selkeesti.
Miksi ihmiset ei puhu enää näistä mitään?
Voi olla että monta infektiota putkeen niin tuntuu että olisi yksi ja sama päällä
Itsellänikin tuli mieleen long covid. Olet hyvin voinut sairastaa koronan oireettomana. Mikäli viruksen määrä elimistössä on pysynyt koko ajan matalana, myös testit näyttävät helposti negatiivista. Useilla tuntemillani koronan sairasteneilla on ollut samankaltaisia oireita koronan aikana ja vielä pitkään koronan jälkeen voimattomuutta, väsymystä ja päänsärkyä.
Veikkaan Long covidia. Olet sairastanut koronan oireettomana tai hyvin lievin oirein.
Itselläni oli juuri samankaltaiset oireet ja kesti noin 3kk. Nyt alkaa helpottamaan.
Mulla samoin... vatsaongelmaa ja tavallista löysempi uloste...
Olen ajatellut, että olisiko joku epätavallisempi stressitila, joka liittyy tähän sotatilaan ja omituiseen olotilaan sen johdosta, mitä ei olla koskaan koettukaan ennen.