Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona-aika paransi elämänlaatuani 100%. Saako siitä iloita ääneen?

Vierailija
10.04.2022 |

Työni siirtyivät luontevasti kotiin, mistä olen aina unelmoinut. Minulla on nykyään omaa rauhaa ja aikaa enemmän, ja lapsilla on turvallinen olo, kun kotona on koulun jälkeen aina aikuinen vastassa. Lisääntyneen vapaa-ajan myötä aloin liikkua tavoitteellisesti enemmän. Olen nyt fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koko aikuisuuteni aikana. Ostin pari vuotta sitten kotiini muutamia kuntoiluvälineitä, joten en ole ollut riippuvainen kuntosalin aukioloajoista.

Enkä ole vieläkään koronaa sairastanut, vaikka ilman maskiakin olen toisinaan ollut kaupungilla. Koronan varjolla on ollut helpompi jättäytyä pois asioista, jotka ei vaan huvita. "on vähän flunssaisena olo, en nyt uskalla"

Ei ole todellakaan ollut ikävää aikaa ollenkaan tämä. Tiedän että mulla on ollu uskomaton säkä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tajusivat tuon ennen k-aikaa tai vuosia sitten. Mutta totta, että jokin voi saada positiivisen muutoksen aikaan.

Mutta kaikilla ei ollut mahdollisuutta koska jostain syystä se toimistolla istuminen oli pakollista.

Vierailija
22/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin eroon vainoajista. En pyydä anteeksi, että iloitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuodet ovat tuoneet ihmeellistä vapautta elämään! Itse ainakin iloitsen, sillä etätyöt tulivat meille pysyväksi. Etänä on huomattavasti tehokkaampi kuin työpaikalla muiden häiritessä lisäksi pitkät työmatkat jäivät pois! 

En ole pelännyt koronaa, joten sitäkään taakkaa mulla ei ole ollut, kuten osalla. Tuntuu kuin korona olisi ollut lahja. Tätä ei nyt varmaan olisi ainakaan saanut sanoa.

Vierailija
24/24 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin säästämään rahaa koronasulun aikana ja minusta tuli paljon säästäväisempi. Ostin säästyneillä rahoilla tosi edullisen mökin unelma paikasta. Korona mulla oli 2 kertaa, enkä ottanut rokotteita. Sairastin silti tosi lievänä, vähän kurkkukipua pari päivää. Vietin aikaa perheeni kanssa paljon ja ulkoilemme nykyään enemmän kuin ennen.