Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa päättää kahdesta miehestä.

Vierailija
04.10.2015 |

Olen todella ihastunut kahteen eri mieheen. Riippuu päivästä kumpaa kaipaan enemmän. Joka toinen päivä kaipaan toisen koskestusta ja joka toinen toisen. Kumpikaan ei ole täydellinen mutta molempien "virheet" sellaisia minkä kanssa pystyisin elämään.
Molemmat tahtoisivat kanssani parisuhteen mutta en vain saa päätettyä! Tuntuu että kumman vain kanssa yrittäisin, jäisin kaipaamaan toista..
Pidän molempia hieman loitolla. En tahdo antaa turhaa toivoa tai loukata ketään.

Mistä tiedän kumman kanssa tahdon yrittää? Onko kukaan muu samassa tilanteessa ollut jäänyt katumaan päätöstään? Tai ihan kaikkia ajatuksia saisi nyt jakaa. Omat ajatukset ovat aivan solmussa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa kertoa mitään omakohtaista kokemusta?
Ap

Vierailija
22/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kumman otat niin jäät miettimään sitä toista. Etsi joku jonka kohdalla ei tarvi miettiä että ottaisinko tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltainen tilanne. On muutama mies jotka haluais tutustua muhun paremmin. Haluaisi parisuhteen. Mä en osaa päättää keneen niistä mä keskittyisin. Sitä vastoin on mies menneisyydessä (omalla tahollaan nykyään parisuhteessa, mutta edelleen viesteilee mulle) jota mun ei tarvitsisi miettiä. Jos tilaisuus tulisi, mun sydän sanoisi JOO silmänräpäyksessä ja kaikki muut jäisi. 

Jos multa kysytään, sanon että jää odottamaan vielä. Toki peilaan vain omiin tuntemuksiini.

Vierailija
24/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:00"]Ihan sama kumman otat niin jäät miettimään sitä toista. Etsi joku jonka kohdalla ei tarvi miettiä että ottaisinko tämän.
[/quote]
Eikö tämä vain pahenna tilannetta? En kaipaa kolmatta miestä tähän sotkuun.

Vierailija
25/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainut kumpaakin? Kerro miehille tilanne eli että heitä on kaksi ja katso, miten reagoivat-voi olla että kumpikaan ei halua enää nähdä sinua ja ongelma on ratkaistu.

Olet lisäksi yksinkertainen, miten vitussa kenenkään omakohtainen kokemus auttaa sinua asiassa jonka pitäisi perustua omiin tunteisiisi. Aitoja tunteita sulla ei taida olla kumpaakaan kohtaan vaan tykkäät vain siitä, mitä he saavat sinut tuntemaan ja kokemaan.

Vierailija
26/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:04"]Mulla samankaltainen tilanne. On muutama mies jotka haluais tutustua muhun paremmin. Haluaisi parisuhteen. Mä en osaa päättää keneen niistä mä keskittyisin. Sitä vastoin on mies menneisyydessä (omalla tahollaan nykyään parisuhteessa, mutta edelleen viesteilee mulle) jota mun ei tarvitsisi miettiä. Jos tilaisuus tulisi, mun sydän sanoisi JOO silmänräpäyksessä ja kaikki muut jäisi. 

Jos multa kysytään, sanon että jää odottamaan vielä. Toki peilaan vain omiin tuntemuksiini.
[/quote]
Niin kai. Olen ajatellutkin että jos odottaisin vain toisen löytävän jonkun toisen naisen, minun ei tarvitsisi päättää. Toki on riski että molemmat löytävät kun tätä vitkuttelen..

Vierailija
27/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:05"]Olet nainut kumpaakin? Kerro miehille tilanne eli että heitä on kaksi ja katso, miten reagoivat-voi olla että kumpikaan ei halua enää nähdä sinua ja ongelma on ratkaistu.

Olet lisäksi yksinkertainen, miten vitussa kenenkään omakohtainen kokemus auttaa sinua asiassa jonka pitäisi perustua omiin tunteisiisi. Aitoja tunteita sulla ei taida olla kumpaakaan kohtaan vaan tykkäät vain siitä, mitä he saavat sinut tuntemaan ja kokemaan.
[/quote]
Miehet ovat tietoisia siitä että ei olla missään suhteessa, joten muitakin saa olla. Heilläkin varmaan on. Mene ja tiedä.
Eikö ihastuminen ole juuri sitä että nautin seurasta ja siitä mitä koen heidän kanssa"
Ap

Vierailija
28/28 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kumpaakaan. En usko, että on mahdollista olla rakastunut kahteen yhtä aikaa. Tunteesi siis tuskin liittyvät näihin miehiin, olet vain ihastunut ihastumiseen.