Alan taas bulimikoksi.
Ei ole muuta vaihtoehtoa. Toivottavasti sydämeni pysähtyy mahdollisimman pian.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa hyvää ruokaa! Ala mieluummin vaikka ryyppäämään.
En käytä alkoholia enkä saa siitä mitään. Rakastan ruokaa. Mitään muuta hyvää elämässä ei ole. Toivottavasti tukehdun johonkin karkkiin.
Ap
Älä Ala. Olet kaunis omana itsenäsi. Me muut emme näe sinussa vikoja. Mielesi tekee sinulle harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä Ala. Olet kaunis omana itsenäsi. Me muut emme näe sinussa vikoja. Mielesi tekee sinulle harhaa.
En ole. Sanoitte, että olen läskiperse ja minulla on liian isot jalat. Se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia enkä saa siitä mitään. Rakastan ruokaa. Mitään muuta hyvää elämässä ei ole. Toivottavasti tukehdun johonkin karkkiin.
Ap
Mikset sit vaan syö sitä hyvää ruokaa hyvällä omallatunnolla? Miksi se pitää oksentaa ulos. Miksi pitäisi olla laiha? Ei kukaan enää nykypäivänä ole laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikset sit vaan syö sitä hyvää ruokaa hyvällä omallatunnolla? Miksi se pitää oksentaa ulos. Miksi pitäisi olla laiha? Ei kukaan enää nykypäivänä ole laiha.
Koska lihon. Haluaisin olla laiha, mutta haluaisin myös syödä.
Ap
Mene terapiaan selvittämään mistä bulimia johtuu ja sitten opettelet käsittelemään negatiiviset tunteesi ja löytämään turvan muaalta kuin ruoasta.
Haepa nyt apua. Ketään ei kiinnosta vaikka olisit pullukka, ja tuskinpa olet niin pullukka kuin itse luulet, ehkä et ole lainkaan. Ruuasta voi nauttia olematta syömishäiriöinen, itsellenikin se on suurimpia nautintoja.
Jos tykkäät syödä ja olla laiha, ala juoksemaan. Siihen jää myös koukkuun eikä tee mitään pahaa sulle. Maailmassa ei ehkä ole mitään muuta hyvää kuin syöminen mutta se ei tule paremmaksi jos teet pahaa itsellesi, päinvastoin, läheisesi joutuvat vielä olemaan huolissaan sinusta. T: maratoonari hoikka suursyömäri